İNADINA YAŞAMAK
Evet ben inadına yaşayanlardanım…. Tabi ki kazık çakmak gibi bir niyetim yok. Çünkü kimse bunu başarabilmiş değil. Benim kastettiğim inat yaşama inadı.. Nefes alıp verdikçe ne olursa olsun pes etmemekten bahsediyorum.
Bazı anlar insan bunalır ya hani hep keşke şu olsaydı böyle olurdu bu olsaydım öyle olurdu der sanki garantisi varmışçasına.. Bu hayatta hiç kimsenin hiçbir şeyin garantisi yoktur dostlar… Ve belki de insan bu gezegendeki en yalnız canlıdır. Bazı anlar sizler de kendinizi kalabalıklar içinde yalnız hissetmiyor musunuz?Çekip gidesiniz gelmiyor mu? İşte o zaman “ İyi ki yaşıyorum ve nasipse iyi ki yaşayacağım. ” deyin. Kısaca inat edin yaşamak için.. Çünkü nefes alıp verdiğimiz sürece umut var demektir.
Düşünün bir kere..Her fırtınanın ardından doğan güneşi düşünün. Her yağmur yağışında burnunuza gelen o mis gibi toprak kokusunu düşünün.. Bir bebeğin saflığını temizliğini duruluğunu düşünün.Eğer vazgeçerseniz bu güzellikleri göremez duyamaz bilemezsiniz hatta hissedemezsiniz bile… Sırf o bebekteki masumiyet için bile yaşamaya değer.. Yapışın hayat pantolonunun bacağına sımsıkı tutun ve bırakmayın. Çünkü siz bıraktıkça o da sizi bırakır beni istemiyor diyerek…. Buna müsaade etmeyin. Gerekirse savaşın çünkü elbet o gecenin sabahı olacaktır.
Kalbiniz kırılabilir , devam etmeye cesaretiniz kalmayabilir hatta çekip gitmek isteyebilirsiniz. Sadece içinizdeki güce ve bu gücü verene güvenin ve yalnızca onun sesini dinleyin.Muhakkak ki devam et diyordur. Devam edin. Henüz her şey bitmemişken devam edin. Yılmayın, pes etmeyin. Düşmanınız olmasa bile düşmenize sevinebilecek insanlar olabileceğini varsayın ve onlara bu zevki yaşatmayın.
Güneşli günlerin geleceğine inanın. Yoksa düştüğünüz kuyudan çıkamayabilirsiniz. Bu kuyudan çıkmak için tek şansınız kendinizsiniz bunu unutmayın. Kaderinizi tamamen değiştiremezsiniz ama bazı anlarda istediğiniz yöne çevirebilirsiniz.. Son söz SAKIN AMA SAKIN PES ETMEYİN!..