- 1192 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİRMİ YEDİNCİ BÖLÜM HANDAN KATİL OLUYOR
ON YEDİ YAŞ EN YAŞ YİRMİ YEDİNCİ BÖLÜM HANDAN KATİL OLUYOR
O gece ,Orhan ile oturup sabaha kadar fısır fısır konuştular. İyi bir çocuğa benziyordu. Ona eş olması, Tanrı’ nın bir kıyağıydı belki de . Çok geç yatıp, geç kalkmışlardı. Betül Hanım, sofrada onları , elinde tuttuğu birkaç gazete ile bekliyordu. Yıldız Holding , prensesini buldu. Gelin adayı kim? Sosyete bu sefer çatlayacak. Birbirlerine çok yakıştılar. Yılmaz ailesi sonunda aradığı gelini hastanede yakaladı.
Başlıklar bunlardı. Çok güzel resimleri vardı. Ama kızımızın ruhu olacakların isyanı içindeydi. Orhan bu yüzük işinde çok acele etmişti Yine de gülümsemeye çalışarak, kahvaltıyı bitirip odasına çıkmıştı. Telefonu çalıyordu. Arayan artık kimsenin film yaptırmadığı adi insan Cemal di. Buyurun, kiminle konuşuyorum? İki aydır içerideydim. Ahlak Polisi göz açtırmıyor. Resimlerine bakıp otuz bir çekmekten sıkılmıştım. Dün çıktım dışarı. Evleniyorsun ha, hem de yağlı bir kapı bulmuşsun . Bütün gazeteler senden bahsediyor. Hemen bana gel. Sakın atlatmaya kalkma, yoksa sevgili kaynanana direkt telefonla gönderirim. Wats Upp daki resimlerine kendisi bile bakamıyordu.
Orhan ile vedalaşırken , üzüntüsünü belli etmemeye çalışıyordu. O kadar çok hediye gelmişti ki, onu evine bırakacak olan arabanın içi bile ağzına kadar hediye paketleriyle doluydu. Ve bu orospu çocuğu, şimdi de onun hayali olan mutluluğu ,elinden almak için uğraşacaktı.
Üzerine basit bir şeyler giyerek Cemalin evine bir taksi ile yola çıkmıştı. Gel bakalım güzelim, artık on sekiz yaşına bastın ha. Beni arayıp sormadın ama bak ben seni unutmadım. İçeride çok doldum, beni biraz rahatlat bakalım güzelim. Önce gel bakalım , emmeyi unutmuş musun? Bırak lan bu boğulma numaralarını , hepsini yutacaksın , hepsini. Götün de karpuz gibi olmuş , küçücük deliğini de genişletelim istersen , tuvalette çok rahat edersin. Elinde ki sosyetik telefonunla sen de benim resmimi çekebilirsin. Kaynanan, eminim uzun zamandır böyle kocamanını görmemiştir. Sevaba girersin kızım, benimle tanıştırabilirsin de.
İnsan insanın kurdudur derler ya. Ne doğru bir sözdü bu. Bu pisliği vurmalı mıydı, yoksa onun dediklerini mi uygulamalıydı ? Tabancalarının yerlerini biliyordu. Cemal resimlerini çekmeyi sürdürüyordu. Gülümse be kızım. Ne tabii pozlar bunlar? Mutlu olduğunu kabullen biraz. Tecavüze uğramış gibi durma . Gören de kızın canı acımış zannedecek. Bilseler ,sen kimlerinin kini söndürdün de ,hiç acımadı.
Haydi şimdi siktir git . Ne yapacağını sana ben söyleyeceğim. Böyle pahalı evliliklerin vergisi de yüksek olur. Anlaştık mı? Aferin bebeğim. Akıllı kızsın vesselam.
Handan banyoda, hem yıkandı ,hem de kustu. Ağlıyordu ama hep içineydi göz yaşları. Tükürmek istiyordu yuttuğu her şeyi. Yıkanması bitince tuvalete oturdu, hayret Cemal haklıydı , çok kolay boşaltmıştı içini. Biraz gevşemiş miydi yoksa? Yirmi dakika sonra ruhunu, değiştirmiş , gülümseyerek , içindeki kancık şeytanın emirlerine uygun sırıtmalarla çıkmıştı banyodan. Bana biraz para ver Cemal. Yeni elbise falan almam gerekiyor. Öyle ya , o eve çok sosyetik ve bakımlı gitmeliyim değil mi? Biraz önce Orhan’ın mesajında ,sokakta gazetecilerin olduğunu okumuştu . Gazeteciler ha, kafasında ki örümcekler , bütün zehirleri ile beynine saldırıyorlardı. Ama keseceğim cezaya bu elbiseyi de eklerim haa. Saçlarını fönle yerek , hiç olmamış gibi yürüyüp çıkı vermişti. Plan artık işlemeye başlamıştı. . Tanımadığı sokaklardan geçerek bir eczanenin önünde durdu. Ay affedersiniz, evimde fare var. Nasıl kullanmam gerekiyor bu ilacı ? Efendim , bu tozu beyaz peynir parçasının içine koyup , su olmayan bir yere bırakın. Çok tesirli bir ilaçtır . Farenin kökünü kazır. İlacı cebine koyup, pizza yapan bir dükkana girerek, iki orta boy sipariş vermişti. Biraz sonra elinde iki pizza kutusuyla dükkandan çıkıp, kenar bir duvar üzerinde elindeki zehri , iki pizzaya da serpti. Yüzü bu sefer içten gelen gülücüklerle dolmuştu. Sonra acelesi varmış gibi kapattığı kutularla, pizzacıya geri dönmüştü. Çok özür dilerim. Bir yere çok acele gitmeliyim. Vereceğim adrese soğumadan bıraktırabilir misiniz?
Cemal’ ciğim, sana kızıyorum ama sen de haklısın. Zor günlerimde elimden tuttun , hatırını unutamam. Eve pizza gönderiyorum . Ben birazdan oradayım. Ama çok canım acıdı be Cemal. Acayip dolmuşsun sen . Az kaldı boğulacaktım be. Sen yemeye başla , geliyorum ben.
İki saat sonra anahtarı ile kapıyı açıp içeri girdiğinde Cemal’i yatağa uzanmış yanında ki , küçük leğene kusar bir şekilde bulmuştu. Aa Cemal’ çiğim ne oldu sana ? Mideni mi üşüttün yoksa? Evde nane var mı hayatım? Lan a.ına koyduğumun karısı , ben zehirlendim galiba. Sen manyak mısın be? Pizzacıdan gelen pizza, nasıl zehirli olsun? Ahh, çok ağrım var. Sana telefon ediyordum ,açmıyorsun. Alışverişteydim , duymadım Cemal ’çiğim. Ağzımdan köpüklü ve kanlı tükürükler geliyor . Bir dakika bekle Cemal. Eczaneye gidip sana bir ilaç alayım . Handan boş pizza kutularını ve kalan pizzaları alıp, birkaç sokak ötedeki çöpe atmıştı . Eve döndüğünde Cemal’i yatağa kusmuş bulmuştu . Öğürtüsü azalmış gibiydi. Nerede kaldın , ilacı ver çabuk, ölüyorum ben. Artık durumu çok kritikti. Telefonumu ver ambulans çağıracağım. Kız sen ne yapıyorsun elinde benim telefonumla. Ne yapacağım orospu çocuğu? O sapık resimleri siliyorum. Zaten artık hiçbir işine de yaramaz . O bozuk kanın pıhtılaşıyor farkında mısın? Beni zehirledin mi fahişe? Ölüyorum be , ambulans çağır, ölüyorum. Doktor getir buraya, acele et. Cemal’çiğim ,telefonunu tertemiz ettim . İşte parmak izlerimi de siliyorum. Kimse benim bu eve girdiğimi , bende anahtar olduğunu bilmiyor. Bak onu da temizleyip , kapı arkasına bırakıyorum. Yediğin pizzaları da kusmuşsun, onları da tuvalete döküyorum ki , adli tıp neden olduğunu anlayamasın. Düğünüme beklerim hayatım. Yatak odama da buyur. Yani hayalet olarak. Ha senin ki, tanıdığım erkeklerinkinden daha küçük, hatta en küçüğü. Hiç canımı acıtamadın yani. Ağzından kan geliyor, ölüm kaçınılmaz diyor reçetesinde. Yani geberiyorsun hayatım. Güle güle aşkım . Su ver bana kız. Kusmuk içinde ölüme terk etme beni. Üstüme temiz bir şeyler giydir. Ha ha ha, ne hoş bir görüntü bu böyle Şu haline bak Cemal’ çiğim. Sana güvenerek sevdiğimi bile terk etmiştim. Aaa yatağın altından paketler dolusu kokain çıkıyor. Bunları satıyordun değil mi orospu çocuğu ? İki tabancanı da buldum bak. Beni bunlarla tehdit etmiştin . Dolu mu bunlar? Üçüncüsü nerede acaba? Paran bu kadar mıydı? Ha sahi bunları alabilirim değil mi? Kredi kartın da, buradaymış. Şifresi hala Handan1 değil mi? Beni satmasaydın , adam olsaydın seninle mutlu olabilirdik , düşüne biliyor musun? Belki çocuk falan da. Seni gebertmeyi uzun zamandır hayal ediyordum. Zehirledim lan seni , bir sokak köpeği gibi zehirledim . Ha Cemal’ çiğim , bu polis kelepçesi de ne? Kadınları bununla yatağa mı bağlıyordun? Getir lan kolunu, bak ne çok da yakıştı bileğine. Şimdi de , karyolaya bağlayalım bakalım. Titriyorsun değil mi? Surata bak yemyeşil olmuşsun. Anahtarları da atacağım, leşini almak için bir de kilitçi bulsunlar. Seni gebertmekle kim bilir kaç genç kızı kurtarıyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.