- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ego virüsü temizlenmesi!.
❤️Merhabalar❤️
Sevgi değer dostlarım; İyi ve sağlıklı bir hafta, egosuz bir hafta geçirmemiz dileğimle!.Herkese selâm ve sevgiler sunarım..
Dostlar; Allahımız meleklere, yeryüzünde kendime halife yaratacağım der ve insan’ı yaratır!. Ama o tanrısal çocukların bir tanesi o saflığı bozar. Zihnine bulaştırdığı Nefs ve ego virüsüne uyarak kardeşini öldürür!.. Ve ölüyü gömmeyi bile kargalardan öğrenen bir neslin çocukları olarak hala maddi kazançlar uğruna, Tanrısal halife olmayı öteliyoruz!..
Dostlar; EGO,yu tüm dinler ve felsefeler lanetlemişlerdir!. Dinler, o bir şeytandır derken, felsefeciler, EGO, yu, maddi dünyanın kazancı uğruna şeytanla yapılan bir antlaşmadır derler!.
Evet dostlar; Bu durum bencilliktir. Yeryüzünde Allahımızın halifesi vekili olmak, ancak egosuz olmakla mümkün. O zaman insan doğal, yani tanrısal olur!. Bence EGO, aslında kişinin ZİHNİNİN merkezidir ve bir virüstür.. Bir küçük bebek, nasıl masum, saf temizken, tanrısal iken, onun saflığını bozacak, olan şey, aile tarafından, öğretilecek, zihnine sakulacak virüs bencilliktir..
Aslında, çocuklara her an adil olmayı, Vicdan ile hareket etmesini öğretsek ve bunu, bin çocuk üzerinde, büyüklerin olmadığı bir okulda, egoyu yenmiş, zihnini sevgiye ve an’a göre, Vicdan ile güncellenmiş, temiz öğretmenler tarafın dan yetiştirilse, o çocuklar, toplumun ileride gerçek halifeleri olarak, Allahımızın muradı hasıl olmuş olur, kanaatindeyim!..
Dostlar; Bizleri ele alırsak. Hayatımızın her AN’ı, sürekli bir HATIRLAYIŞ haline gelmelidir!. EGO’nun çok kurnaz olduğu ve geri gelmek için çeşitli yolları bulunduğunu hep hatırlamalıyız!..Onun işi, bizi hep tuzağa düşürüp, negatif yapmak ve bizi bozarak, vicdanımızı, ruhumuzu, Tanrısallığımızı lekelemektir!.. Tabii bu lekeler, pişman olup, özür dileyerek ve göz yaşı dökmekle atılır. Evet göz yaşı dökelim, ve her an önümüze çıkan olaylarda, vicdana göre hüküm verelim derim!..
Vicdan da benlik yoktur!. Her yaptığınızda, ’ben’i kaldıralım. Tabii bu çok zor bir durum, insan en son düşecek bir yonga varsa, o da benlik yongalarıdır!. Tam on yıl evvel, benlik yongaları adlı bir yazı yazmıştım. Onu OKUdum yine, ama gördümki, o zamanda çok ama çok bilgi fakiriymişim.. Ama doğallık varmış ki, bu günlere ve dahi daha nice günlere ermek için yola devam ediyorum!. Yani yol, işte yazdığım gibi, halife olma, temiz, saf, egosuz olmak. Yani Tanrısal olmaktır!.. Eğer EGOn bir tek saniye için bile yok olursa, hayatın ne kadar TANRISAL bir hale gelebildiğini keşif etseniz şaşıracaksınız. Tabii çoğumuz keşif halindeyiz!..
Dostlar; Her şeyde bilinç var. Ve bunu unutmayalım!. Su çok bilinçli ve, Allahımızın arşı, suyun üzerindedir!.. Örneğin duş alırken, sadece suyun üzerine akmasına izin ver. Bütünleş. Ama orada bir ’BEN’ olarak bulunma!. Rahatla ve ’BEN’i unutarak duş alalım ve suya, bizi Tanrısal gibi temiz yapması için, o özde bir olduğumuz, can dostumuza rica edelim diyorum!..
Şaşıracaksınız!. Çünkü duş, o sırada sadece BEDEN’ini serinletmiyor, senin en derindeki ÖZ’ünü de vicdanınıda serinletiyordur...
Dostlar; Bu egoyu yenmek için adım atalım bir duşun altında!.. Eğer araştırırsak, her günkü sıradan hayatımızda, EGO’nun bir kenara konulabileceği pek çok AN bulabiliriz.. Ve dahi o an Tarısal olma tatdı!.. Ve bunun sevinci o kadar büyüktür ki, bir kere tattığında tekrar tekrar yapabilirsin...Onu tadalım derim..
Ve yavaş yavaş kesinlikle gerekli olmadığı sürece onu egoyu, bırakmayı becerebilir!.. Ve dahi, sonra onun hiçbir zaman gerekli olmadığını anladığımız o büyük AN gelebilir.. O zaman ona SON verebilir, onun karanlıklarını, aydınlığa çevirip, benliksiz olarak, halife olma tadına varabiliriz derim!.. Bu vesileyle..
🙏Herkese selam, sevgi ve dua üfledim🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.