- 502 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hırsız Bunlar
Değerli dostlar şeytanın temsilcileriyle mücadele ediyorum. Gizli saklı bir şey koymayacaklarmış etrafımda öyle söylüyorlar. Boynuzlunun iş birlikçileri bugün de eli boş dönmüş. Demek ki çalacak bir şey bulamamışlar. Bunlar gözünü benim cüzdana dikti. Allah’tan cüzdanda çalınacak bunların işine yarar bir şey yok. Değerli dostlar bunlar hırsız. Bunlar bugüne kadar benim şiirlerimi çaldılar. Yıllarımı çaldılar. Ekmeğimi çaldılar. Huzurumu mutluluğumu çaldılar. Değerli dostlar benim gizli saklı bir şeyim yok. Her şeyim meydanda. Gizli saklı sadece internet sayfalarımın şifreleri var. Bunlar fırsatını bulsa onları da çalacaklar. Bunlar şeytan gibi her kılığa giriyor değerli dostlar. Anlayacağınız memleket hırsız doldu. Zaman kötü kollayın kendinizi!
Yirmidört şubat ikibinonsekiz
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Kalbimde bir sorun var
son dört beş gündür kalbimde bir sorun var. Kalp krizi geçirecek gibi oluyorum. Turp gibiydim. Durup dururken kalbim sıkışmaya başladı. Yediğim içtiğim şeylere ilaçmı kattılar ne yaptılar bilmiyorum. Bunlardan her türlü şerefsizlik beklenir. Bunların hocaları hırsız. Kendileri de hırsız. İş birliği yaptıkları boynuzlu da hırsız. Hırsız hırsızı dakkada buluyor. Bir şeyler yaptılar herhalde kalbim fena oldu.
Yakuphan Kılınç