- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYENİN GELECEĞİNİN ANAHTARI DEMOKRASİ VE EĞİTİMDİR.
Demokratik ortamda bu ülkenin geleceğine ipotek koymak
kendi menfaatlerini ülkenin menfaatlerinden üstün tutarak karalama yapmak,
çamur atmak, insanları yanıltmak bu tür politikalar artık prim yapmıyor.
Politikacılar ülkemiz için yapılacak hizmetlere katkıda bulunmak, yeni projeler üreterek Türkiye’nin gelişmesine yardımcı olmalıdır.
Negatif politikacılara oy verenler bir defa daha çok iyi düşünmelidirler.
İç ve dış politikalarıyla huzur, güven ve barışı sağlamak, tek bayrak tek millet tek devlet anlayışına dayanarak hükümet olmak
Cumhurbaşkanı, Meclis başkanı diğer kurumları ile uyumlu çalışmalar yapmalıdır.
Türkiye yi bu düşünceler geleceğe taşıyacaktır.
Türkiye’nin dünyadaki tanıtımına, ticaretine ve küresel güç olma yolundaki çabalarının başlangıcıdır. Devletimizin her kamu kuruluşunun Avrupa standartlarına gelmesi için büyük çalışmalar başlatılmıştır. Avrupa’nın ekonomik standartlarına gelmemiz için ihracatımızı artırmamız gerekmektedir.
Buda ikili ilişkilerden geçer. Oturarak kimse kimseyle ticaret yapmaz.
İran ve rusya ile yapılan ikili anlaşmalar petrol, doğalgaz ve nükleer santraller Türkiye için çok önem taşıyan anlaşmalardır. ve bu yapılan anlaşmalar ise Türkiye’nin ticareti bakımından büyük önem taşımaktadır. Azerbaycan dan Yunanistan’a doğalgaz boru hattı Türkiye üzerinden Avrupa’ya ulaşması da önemlidir. Türkiye’nin komşu ülkeleri ile sloganı da önemlidir. Ticaret yapalım (kazan kazan).
Türkiye’nin her sene çok miktarda ödenen faizve döviz yükünden biran evvel kurtulması gerekmektedir. Boşa giden paralarımızı eksiden artıya çevirmek, dış sermayeyi ülkemize daha fazla çekmek yer altı ve yerüstü maden kaynaklarımızı işletmeye açmaktan geçer. İnsanlarımızın ak dediğine kara diyenler, Türkiye yi içerden ve dışardan bölmeye çalışanlar, kardeşi kardeşe senelerdir kırdırmaya çalıştılar. İnsanlarımızın zaaflarından faydalandılar. Sağduyulu olan milletimiz ülkemizin geleceğini emin ellere teslim etmiştir. Milletimizin demokrasiye önem vermesi darbelere ve muhtıralara karşı olması bundandır. Bu ülke hepimizindir. Kardeşçe barış içinde yaşamak iç ve dış mihraklara karşı oyunlara gelmeden bu süreçten geçmek gerekmektedir. Bu işin çözümü ekonomik gelişme demokrasi ve eğitimdir. Dostunu ve düşmanını iyi bilmek politikalarınızı ona göre saptamaktır. Türkiye dünyada potansiyeli olan küresel güç olmaya aday ülkedir. Bunu bilen güçler Türkiye’nin büyüme ve gelişmesini engellemek için her türlü senaryoyu hazırlayıp Türk insanın zaaflarından faydalanarak uygulamaya koymuşlardır. Teröre harcanan paralarla Türkiye’ye yatırım yapılsa Türkiye bugün bu durumda olmazdı. Türkiye’mizi iyi idare eden politikacı, bürokrat, asker, memur, herkese teşekkür ederiz. Saygılarımla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.