- 663 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Yaş💧💧💧Kuru
⏰⏰⏰Sen yirmilerdeydin,o zamanlar, otuzları aşan gençliğin ergenliğini geçiren biri,
Kariyerimin zirvesini yaşarken..tam da Yeni Zellenda’ ya yolculuk arefesindeyken,tahta kafesete buluvermişim,.kendimi.
💧sonra yaralanan kanatlarımı tedavi için uğraşan ailemden ayrılmıştım..sevdiğim,hayatım, can!!/arkadaşlarım da bir bir ayrıldılar,benden(terk demiyorum){vefadan}
⌚Aslinda vefa ..sokağından uğurlamıştım.onları.İstanbul’dan.
Samipaşazade’den geçerken..trafikte ekip otosunda bekleyenlere bakıp
Berzaha yolcu ettiğim ve takipe aldığım,şahsı muhteremleri de unutmayıp..yoluma giderken..
Vefadan bir sesle dönüverdim vefalılara..
🌹ektiğim ıslak gül fidelerini suladım.onları her koklayışımda mis..mis. sızlayan burun direklerim..ve yanaklarımın ayrılamaz parcası,incilerimle,eylül yalnızlığındayken.Tam.
🚲Beşlere karışan cumartesiyi salıya bağlayan gündüzde..
İşte.
Vefadan vefa doğuran gülden.seni kokladım.
Seni gördüm.
Hançeri önündeymiş..ne güzel.derken.
Oyuncak olduğunu yine anlamadım .
Asıl arka ceplerde gizlenen nükleer ötesi silahı farketmeden.ben .yayıldı..etkisi.
Oysa sen.o zamanlar daha
Merdivenlerden inmeye calışıyordun,
ya da çıkmaya.
başın öne eğik,düşünen adam heykeli gibiydi halin.
✏✏"Düşünüyorum öylese yokum" derken.. tanışmıştık...
Vef,,,ay,,,m dın bana..
Her gece..kalp atışı hızlandıran adrenalindi sendeki silah..
Amma
✏Sanki üniversitede okuyan ergen değil.kırkına merdiven dayayan C...e...s
...e....T yani (Cahit Sıtkı Tarancı)gibi.ihtiyarlamamış bir delikanlıydın.
Íçinde yanar dağlara binaen su kuyuları vardı dipsiz..uçsuz bucaksız.
✏O değil de kuyulardaki su da yanar dağ nasıl yanıyordu hala anlayamadım.mecusilerin ateşi gibi.belki bir gün de sönüverir.Ha ne dersin.
✏Hastaneye kaldırmışlardı da bir gün seni.
Kanamanı durduramamıştık..
tufandan sonrayı okurken sen hasta yatağında.. pencereden seni seyre dalmış..iyileşmeni umarak..odamda beklemiştim..sabaha kadar..
Sen öyle güzel uyumuştun ki o gece ikiden sonra ..
elinden kayıveren kitabi farketmemistin.ışıklar yan’ık kalmış..öylece sabahlamıştın.
Sabahlamıştım.
ve ...
💧Bir gün ..bir kova suyla uyandırıldım.. uyudugumuz o uykudan..ben uyandım..ya sen..
Hala mezarlığa gidiyorum güllerim taze mi diye..
✏Mevsim hazan degil..kıştaki baharda..
Açar mi güller..
Açar elbet..
Yeşerir mi ümitler
Yeşerir elbet..
✏Nerede mi?
ardıç ağacı kuşu’nun tohumlarında...
Vefa taşıyan
Kuşlar yaş’adığı müddetçe...