- 1699 Okunma
- 10 Yorum
- 4 Beğeni
Z raporu
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Herkes biraz ölümcüldür kendine ve bir başkasına. Bir çiftlikten kaçan birini okumuştum. İskoç köylüsüydü. Bir mağaraya yerleşip kadın yemek istiyordu. Deniz suyuna batırıp kendini tuzla yıkanmak istiyordu. Herkes biraz ölümcüldür. Kedigözüne bakıp görürsünüz- büyümek ve düşmek. Süslü kelimeler ve kazıklara bakıp diri - diri yakılan ortaçağ ilişkileri gibi.
***
Bütün psikopatlar suçlu mudur?. Suçluysa neresinden bakacağız. Ürkütücü boyutluk, akıl maskeleri- empati faşizmi ve merhamet çizgisinde çocukluğundan yoğrulup bir kediyi ve köpeği boğazlamanın yavaşça büyüyüp yükselmesidir kapıyı çalan bir kadının boy ölçüsünü almayla başlayıp cinsel organlarını şişlemeye götüren yol. Tuhaf imza atmalar, naylon çoraplı ve süslü fiyonklu Albert Desalvo gibiler.
***
Sonra
Herkes biraz ölümcüldür. Ayinlerde insan karşısına çıkıp kurbanlarının iç organlarını ödül olarak görüp bir tebrik kartı bırakanlar; Çok ciddi kafa yaralanmalarım var. Annem frengiden öldüğünde bir yetimhane kapısına bırakıldım. Henüz bebektim ve içine kapanıp altımı ıslatıyordum. Sonra dönüştüm ve en yakınlarımı kafa arkasından vurdum. ‘’ Bana haksızlık edenleri affediyorum ‘’
YORUMLAR
Bu gece en uzun gece; çekilin gece uyumayan göktaslarının önünden ve uykusu olmayan gezegenlerin yörüngesinden. Başka yerlerde yaksınlar kendilerini; sonra bir de 'psikopat, katil, merhametsiz' gibi beşeri stigmalar bulmak zorunda kalmasınlar... Mesnet Gezegeni var, orada denesinler carbon bazlı şanslarını...
Eminim kimse yoktu bu Z raporu alınırken... Ondan bu kadar samimi,açık ve cesaretle döküm alınmış. Değişmeden yaşamak...ölüm kapımızı çalana kadar. Kapımızı çalınca kapısız kalıyoruz nihayet.
Ha bir de....içine kapanan çocuklar dışına neden idrar salar diye çok düşündüm...Bulamadın.
Çok kısa ve çok şey anlatan yazı güne gelmeyi ve özlediğimiz arkadaşlarımıza selam verme fırsatı sağladığı için memnunum.
Umarım bir ayinde oturup bir kahve içeriz.
İnşallah de...
Kalemin,kafan ve iskeletin sağlam.
Düşünce idamı var mı ki. Yok. Tek tek yaksan ortadan kaldirsan yine devamı gelmeyecek mi.?
Temiz bakmak için önce görünenlerin temiz olması gerekmez mi? Her doğan gittikçe cirkinlesen bir dünyaya açıyor gözlerini. Ne acı.
z raporun için teşekkürler. "Cok guzel yazıyorsun."
Tebessümlu sevgilerle larcicim
lacivertiğnedenlik
dünyayı hoplatalım lakin bütün psikopatların altını oyan nedenleri görerek. sorunsuz bir dünyayı herkes hoplatır. akıl tutulmaları.
kibritim yok aplasi ama sigaramdan yak.
canım.