- 608 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük bir yüreğin fısıltısı
Merhaba
Yazıma sıcak bir merhabayla başladım. Konumun ana temeli kuantum fiziğinin işleyişi önce bu kuantum ne demektir ne anlıyoruz onu anlatayım. Bir dalganın olası değerlerinin alt değer kümelerinden biri anlamını taşır. Üst düzey bir düşünce biçimidir .Kuantum düşünce sağlıklı ve güçlü bedende uygun bir zemin hazırlar. Bizim düşünce ve kabullenişlerimiz bedene direk etki yapar. Çocukluğumda bile bir sürü örneklerini verebilirim. Büyüklerimden gördüklerim o zamanlar ne olduğunu bilmezdim. Çok şahit oldum . Ne düşünürsek onu yaşıyoruz. Bundan sekiz sene evvel babamı kaybettim. Ölmeden dört sene önce bir defter tutmuş. Ünlü bilim adamlarının sözlerini ve kendi düşüncesinide yazmış. Öldükten sonra çekmecesinde o defteri buldum. Özenle itinayla yazmış . Sayfasının bir yerinde yaşım yetmiş işim bitmiş. Yapacak birşeyim kalmadı artık diyor. Tamda yetmiş yaşında yazdığından üç ay sonra ölüyor. Kafasında ölüm düşüncesini kurgulayıp evrene göndermiş. Hastanede rastladığım bir bayan anlattı . Kafamda hep oğlumun bir kaza geçirip cenazesini karşılama sahnesi geliyordu. İçimde bu düşünce ve korkuyu atamıyordum. Ve aynen gerçek oldu dedi.
Lise birdeydim . Soğuk bir kış günü teneffüste kaloriferin etrafında arkadaşlarımla toplanmıştık. Ben hiç konu ve sonbet yokken birden arkadaşlarıma yeni sene ben bu zamanlar Almanya’da olurum dedim . Ve aynen öyle oldu . Bir sene sonra Almanya’daydım. Yaşadıklarımız düşüncelerimizdir. Onun için düşüncemize konuşmalarımıza dikkat edelim. Olumlu pozitif kelimeler üretelim.Ne ekersek onu biçeriz. Tohumlarımız sağlıklı çürük olmazsa mahsülümüzde bol ve bereketli olur. Bilincimize güzellikler ,İyilikler , sevgiler ekersek hayatımızda güzel geçer. Mutlu ,umutlu ,huzurlu oluruz. Bilinçaltımıza Alaaddin in sihirli lambası gibi ne verirsek hiç şaşırmaz emrin olur der uygular.teredüt etmez. Hesap kitap işi yapmaz.
Sanal alemde ve televizyonlarda hep negatif enerji üretmek için yarış yapıyorlar.İnsan beynini kötü dizilerle uyutuyorlar . Bunlar insanın olumlu düşünmesini engelliyor. Sevgiye ,vicdana,hoşgörüye odaklanalım.kuantum düşüncesi haberimiz olmadan işliyor. İnancımızı kuvvetlendirelim. Saf niyetle ne dilersek o oluyor .Doğaya dönelim. Ağaçları ,kuşları,böcekleri sevelim seyredelim. Ne kadar zaman oldu gökyüzüne başımızı kaldırmayalı ,güneşle yıldızlarla konuşmayalı. Bütün canlıları seviyorum yaradandan ötürü
Yaşam amacımızı söndürmeyelim. Nedir yaşam amacımız gözümüzdeki o parlak ışıktır.
Bugün küçük bir yürekten acizane dökülendir . Bir kusur ettimse affola.
Umudunuz ve hayat ışığınız hiç sönmeden sevgiyle parlasın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.