- 985 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
SOSYAL MEDYALARA GİRİŞ – ÇIKIŞ MESAİ SAATİ UYGULAMASI
Naçizane yazmış olduğum bu makale güncel olup YORUM ve ELEŞTİRİ’ye maruz kalacak içeriktedir. Özgürce yorumlayabilirsiniz, eleştirebilirsiniz.!
Modern düşüncenin ortak zevkini yaşayan ve yaşatan 07 yaş grubundan başlayan 77’sine varıncaya kadar her tür meslek erbaplarının da sürekli kullandığı bilgi alış verişi aynı zamanda arkadaşlarınızı tekrar bulma, arkadaş edinme ve görsel materyaller içirikli sosyal medyalar gün geçtikçe çoğalıp hızla yayılmaya devam ediyor.
Sosyal medya kullanıcıları günün ilk aydınlanmasıyla kullanmaya başlıyor, taaki diğer sabahın günün aydınlanmasına kadar haftanın yedi günü 24 saat parmaklar yazışmada sırt ağrımakta, gözler mahmur, uykusuz, aç, susuz, yaya yolunda, arabada, iş sahalarında eve gelinceye kadar sürekli aktif olarak evimizde ve elimizden hiç düşürmüyoruz.
İşler yarım yamalak kalıyor.
Gideceğimiz yerlere ya geç gidiyoruz ya da gideceğimiz mekânda internet yok diye gitmiyoruz.
Yemeği fırında, gömleği ütünün üzerinde, çocuk arabasında çocuğunu unutanlar bile oluyor.
Trafik kazasında ölümün adı konuyor ‘’ cep telefonu ‘’ kullanımı
Arkadaşlarla, dostlarla ve aile bağını koparıyoruz. Eşinize, çocuğa sevgi, ilgi ve şefkati vermiyoruz
Hatta banyo yaparken bile şarjı bitti diye elimiz ıslak ıslak prize takıyoruz ki aman Allah’ım ölüme davetiye çıkarıyoruz.
Bir de selfie ve canlı yayın yapmak var ki o da aynı keza tehlike ve ölüm arz ediyor. Selfie çekerken sağdan daha net soldan bulanık diye ayarlama yaparken bulunduğunuz ortamdan ya düşüyorsunuz, ya da bir yere tosluyorsunuz.
İstiyorum ki, mesai gibi sosyal medyalarda da giriş çıkış saati uygulansın.
Tüm kullanıcılar tedbir alsın ve doğabilecek kötü olaylardan birkaç saat uzak kalsın
YORUMLAR
Nihat bey güzel ifade etmissiniz. Ben nete giriyorum ama bazı uygulamalari telefonumdan kaldirdim.sadece hata da bir veya iki kere pcden girip bakiyorum . kafamda rahat gunluk islerime odaklanabiloyorum dağilmiyorum. Ellerinize yureginize sağlik huzur ve sevgi ,yasam yolunuzda daimi arkadasiniz olsun
yelda kiray tarafından 11/17/2018 4:35:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hocam bana kalırsa hepten hayatımızdan çıkaralım derim... Artık sanal alem sanal batak haline geldi gibime geliyor elbet teknolojiyi araç olarak kullanırsak faydamıza amaç olarak kullandığımız için de zararımıza ve ne yazık ki insanlar üzerinde ağır tahribatlar yapmaktadır. Başta fomo hastalığı ve yukarıda yazdığınız bir çok olumsuz etkileri de beraberinden getirmektedir.
sanal hayatın üzerimizde egemen kılındığı bu günlerde gerçekliği yitirmiş, dostluk, özlem, insani değerlerin kaybolmuşluğa tanık olmaktayız.
Artık bu konu ülkemizin hatta dünyanın da kanayan bir yarası olmaya devem edecektir.Sizinle hemfikir olduğuma da belirtmeliyim...
teşekkürler hocam