- 377 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖR VE ORTADOĞU
ortadoğuda ve Türkiyenin doğusunda oluşan
terör olayları ekonomideki durağanlık farklı politikalarla farklı alanlarda çalışmalarına devam ediyor
iç ve dış düşmanlar dünya siyasetcilerini Türkiye siyasetini alehimize çevirmeye çalışıyorlar
Türkiye Ortadoğu politikalarında bölgesel güç olma yolunda ilerlİyor . Türkiye’nin sorunu olan terör konusunda Kürt kardeşlerimizden beklentilerimiz Teröre sırtlarını
dönmelerini teröre karşı çıkmalarını terörün kan alınıp kan satılan can alınıp can satılan terör piyasasını oluşturan iç ve dış mihraklardan uzak durmalarını Kürt halkından destek alamayan teröründe bitme aşamasına geleceğini biliyorlar.
Terör konusunda her şey konuşuluyor Kürt halkının hak ve özgürlükleri doğu ve güneydoğuya yapılan yatırımlar konusunda hükümet tarafından gereken ciddiyet gösteriliyor
barışın ve kardeşliğin sayfası açılıyor Parasal sermaye Türkiye’de yoğunlaşırken sıcak paranın getirdiği tehlikelerinde farkında olmamız gerekiyor.
Dünya tarihinin en büyük değişimini geçireren Ortadoğu ve Çin kapitalizme adapte oluyor İran siyaseti de değişime uğruyor.
Daha yumuşak politikalar izliyor . İran gelecekte reformlarını genişletecek deniyor Türkiye Ortadoğu da rol model bir ülke konumuna geliyor .
Dünya siyasetinin taşıyıcı aktörü olmak dünya siyasetini anlamaktan geçiyor . Fikir ve düşünce özgürlüğünü bahane ederek dini inanç ve kutsallığa hakaret edenler
Ortadoğuda arap ülkelerini ve halklarını kışkırtarak iç kargaşa çıkartıyor emperyalistlere taşaronluk yapıyor bu bir haclı oyunudur deniyor.
Ülkemizden başlayarak İslami motifleri ve kültürlerimizi beyin gücümüzü dünya ülkelerine yaymalıyız. Dünya ile kültür alışverişi sağlamalıyız.
insanlık tarihi boyunca Müslümanların dünyaya adaleti ve kültürü yaygınlaştırdığı İslam medeniyetini insan medeniyeti yapmalıyız .
Zihinlerimizi beyinlerimizi 100 yıldır işgal altına alan kültür emperyalizminden temizlemeliyiz kurtarmalıyız . Zihniyetimizi değiştirmeliyiz .
Şerefimizi onurumuzu ayağa kaldırmalıyız . Aşağılık komplekslerinden kendimizi kurtarmalıyız . Türkiye arap ve islam dünyasında büyük itibar kazanmıştır.
Osmanlı ve türk tarihimize sahip çıkmalıyız . Kültür emperyalizmi yapan milletlerin oyununa gelmemeliyiz . Fikir sanat özgürlüğü tamam fakat özgürlük adı altında kurgu adı altında yalan yanlış fikirleri filmlerde, tiyatrolarda, kitaplarda insanlara anlatmalarına müsaade etmemeliyiz .
Uyanalım, uyandıralım. Gelecek nesil gelmişini ve geçmişini yanlış tanımasın. İlk önce aynaya bakıp kim olduğumuzu bilmeliyiz.
Bizler Türkiye olarak kendi içimizdeki ajanları casusları, hainleri, satılmışları demokratik olarak durdurabilirsek yeni sivil anayasamızı yaparsak
o zaman Türkiye refah basamaklarını üçer – beşer çıkacaktır. Tek yol yeni anayasadır. Uyuyan ve kandırılan halkın uyanmasıdır.
1980 ve öncesinde emperyalist güçler sağ-sol görüşleri birbirine düşürerek Türkiye de karışıklık çıkartıp Türkiye yi yıllarca geriye götürmüşlerdir.
Dünyada ki emperyalist devletler fakir ülkeleri sömürmeye devam edecektir. Bahaneleri demokrasi getireceğiz diye halkı birbirine düşürüp karıştırmak, sonra gidip müdahale ederek oranın yeraltı ve yerüstü zenginliklerine sahip olmak. Senaryoları hep aynı.
Sonuç olarak Irak, Afganistan, Mısır, Libya ve daha sonra Suriye iran …vs. gibi devam edecektir. Allah sağcısıyla solcusuyla sömürgeci ülkelere karşı birlik beraberlik versin.
Bizler bölünmeyelim ki onlarda bizi kolay lokma zannetmesinler. Ülkemize sahip çıkalım.
Türkü, Kürdü, Lazı, Çerkezi, Abazası, Gürcüsü…vs. mozaik olan halkımızla birlik ve beraberlik içinde yaşayalım. Gelecek günlerimizi ne mutlu Türkiye sevdalısı,
ne mutlu Türkiye halkı ne mutlu Türkiye kardeşliği diyerek devam ettirelim.
21 y.y. Türkiye’nin yüzyılı olacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.