- 433 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytan Ve Dostları
Yatmadan önce bir şeyler yazayım dedim. Şiir yazacaktım ama şiir fazla reyting yapmıyor. En yüksek reytingi yazılar alıyor. Eee o zaman yazı yazayım.
Bu günkü konumuz şeytan ve dostları. Şeytan derken malum it oğlu ite diyorum. Namı diğer cibilliyetsiz. Bu cibilliyetsiz şeytan it oğlu it bana savaş açtı. Yazmadığı senaryo kalmadı. Yazdığı senaryoların hiç birisi de tutmadı. Yazdığı senaryoların kimisinde kendisi oynadı. Kimisinde de dostlarını yandaşlarını oynattı. Bana çok zarar verdi. Çok kötülükler yaptı.
Kötülük yaparken ortada ne bir delil nede kanıtlanabilecek iz bırakmadı. Etrafımda ki herkesi satın aldı. Bir tek beni satın alamadı. Çünkü benim fiyatım yok.
Bazen internet kafelere gittim. İnternet kafeleri de satın aldı. Benim gittiğim her yere köpeklerini yerleştirdi. Çorcçocuk demedi yaşlı genç kadın erkek demedi. Bulduğunu kışkırtıp benim üzerime saldı. Evimi ve beni gece gündüz izletti. Beni adım adım takip ettirdi. Yaptığım her hareketten attığım her adımdan ağzımdan çıkanher bir sözden haberdar oldu. Etrafımda ki insanları satın aldığı için her şey servis edildi. Buna internet ortamı da dahil. Bir çok yeri ve bir çok kalemi satın aldı. Bu şeytana çalışıyorlar. Şeytan bunlara ne vaat etti onuda bilmiyorum.
Şimdi bu kadın falan olsa iki öpücük verir olayı halleder diyeceğim de bu kadın da değil. Ama şüpheli bir erkek.Bu köpeklerine ne vaat etmiş olabilir ki!
Mesala internet kafe olayını anlatayım. Hangi kafe olursa olsun sistemli bir şekilde hareket etti. Ben bir bilgisayar başına oturuyorum arkamda oturan birisi de bilgisayar da izlediğim diziyi filmi kendi bilgisayarında aynen takip ediyordu. Takip ettiğine dair arkamda kendi kendine konuşarak işaret eden ip uçları veriyordu.
Teknoloji çok gelişti. Girdiğiniz bilgisayardan bütün bilgilerinize ulaşılabiliyor. Buna şifreniz bile dahil. Ben bu yüzden bu tür işlemlerimi telefonum üzerinden hallediyorum. Değerli insanlar sizlere de önerim güvenliğiniz için cep telefonunuzu kullanın. Yada kullandığınız bilgisayarı yanınızda taşıyın.
Güven bitti. Kimseye güvenilecek gibi değil. Menfaat için her şey satılır oldu. Söz konusu menfaat olunca kimse kimseyi tanımaz oldu.
Yirmi aralık ikibinonbeş
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.