- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alamut Oteli (Zümrüdü Huzur 1)
Pakiya’nın şimdiki Kralı 25.Orhan Kutan dünyanın en zengin ailesi olan Garabettin sülalesindendir. Krallık serüvenine amcasının ölümü üzerine yaptığı zekice manevra sonrası geçmiştir.Amcasının erkek evladı olmadığı için üç kızından en büyüğü ve en safı ile saltanat evliliği yapmış kendisi kral, eşi kraliçe olmuştur.
Pakiya; petrol, doğalgaz, uranyum ve elmas zengini bir ülkedir.Kral 25.Orhan Kutan uzun boylu,kara yağız , zeki ve kurnaz bir kişiliktir.Her daim olayları üç farklı cepheden hesaplar ona göre adımını atar.Merhametli ve anlayışlı görüntüsü altında son derece sinsi ve hindir.Şık giyinmeyi ve seyahat etmeyi çok sever.Üç ayrı ecnebi üniversitesinde okumuş, dört dil bilen, okumayı seven, edebiyata düşkün bir kraldır.Dünya siyasetini çok iyi okuyan ve hep güçlülerin tarafında olan ama mazlum halkları da gözetiyormuş gibi görünen inancı zayıf, sefahat delisi bir kişiliktir.(Yalnız bunu siz ve ben biliyoruz)
Defaaten ülkemize ziyerete gelmiş, Devlet Başkanımızın misafiri olmuştur.Ülkemizi çok sevmiş sonrasında güneyde bir sahil kasabasında yaptırdığı 9 yıldızlı otel ile dünya basınını peşinden koşturmuştu. Hatta o kasabamız onun sayesinde nam yapmış yirmibeş katı oranında turist akınına uğramıştır.Bir gazeteci olarak peşinden çok koşmuş, kapısında çokca sa sabahlamıştım. Nihayetinde usta ve kurt bir gazeteci sayesinde üç defa haberini yapma ve tanışma fırsatım olmuştu.Ayrıca yaptırdığı otelin bahçesi içinde kendisi ve ailesi için sahile sıfır 25 odalı küçük bir saray yavrusu da yaptırmıştı.
En önemli özelliklerinden biri de tebdili kıyafet gezmeyi çok severdi.Korumalarını atlatır sokaklara çıkar halk ile iç içe olurdu.Otelin yanındaki kokoreçciden kokoreçini yer gecelere dalardı.Yanında para yerine altın ve elmas taşırdı.Dünyanın en büyük "Garabet elmas"ı ondaydı ve şu an üzerindeydi.Bunu bilen bir kaç terör örgütü sıkı takiple peşindeydiler.../
Pakianın sahil ilçesinde kendi haline yaşayan Kokoreçci Orhan üç çocuğunu okutmanın derdindeydi.Her insan gibi onunda zengin olma hayalleri vardı.Lakin kısa yoldan veya haramından istemiyordu.Kitap okumayı ve şiir yazmayı severdi.
Devamı sonra
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.