Ahde-vefâ!
Ahde-vefâ’lı deryada saklı inci gibidir
Rastlarsan sadıksa dost, sarıl O na vazgeçme ...
Binlerce sahte dosttan vefalı sadık dost iyidir
Ondan size zarar gelmez sırtınızdan vurmaz .
Olmazsanızda kalbiyle ruhuyla yanınızdadır..
Sizi varlıkta da yoklukta da yalnız bırakmaz..
Kullarına gerçek sadık tek dost ALLAH.
Vallahi gayrısı yalan.
Maddiyat maneviyatı çökertmişken güvenilecek kimse kalmamışken etrafınızda..
Kime canım dostum der güvenirsiniz ..
Hiç kimseye.
Dostluk fedakarlık ister,öz veri ister..Hep bana hep bana ile dostluk yürümez..
İsteklerini yaptırmak için dost seven görünüp bittiğinde düşman olan tanımazdan gelen günümüz insanları..
Biri diğeri için fedakar olurken,o düştüğünde mağdur olan fedakarlık edenin yüzüne ne dostunum diyen..Ne de fedakarlık edip mağdur eden asla dönüp bakmıyor..
Durum düzelip ayakları üstüne durduğunda akbabalar gibi etrafını saranlar çok oluyor.
Onu tanımazdan gelen fedakarlık edip mağdur edenler dahi seven dsot edasıyla hiç birşey yokmuş gibi etrafında pervana oluyorlar..Tek dertleri emanet olan asla götürülemeyecek menfaat elde etmek için..
Dar günümde etrafımdan uzaklaşanlar iyi günümde öldüğümde dahi mezarıma gelmesinler diyorum.
Bel ki katıyım ama faniden gerçek dost olmayacağıını hayat bana öyle güzel öğretti ki..
Bir insan hayatta sahte ve gerçek dostu tanır.
Gerçek seven candır canandır,canından bir parçadır.
Dost gerektiğinde canı pahasına dostuna can olandır.
Lokmasını her şeyini paylaşandır.
Allah dünya da ahrette iyilerle beraber eylesin bizleri.
Allah a emanet olun..Selam ve dua ile.
Nigâr Bedirhan
YORUMLAR
Bu hayatta yapacağımız iyilikler, ibadetler, Yüce Yaradanımızın rızasını kazanmak için, ne kadar zor şartlarda iyilik, ibadet o kadar çok sevap, Zorluklar sevilen kul olduğunuzun belirtisidir, İnşa Allah. Dost bir Allah(c.c.) bir... Gerisi dünya malı. (eş, dost sandıklarımız, çocuklarımız, para)
Ömrünüze bereket Her İki Alem Dosta emanet olun İnşa Allah.