- 1460 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UÇAN ÇOCUK (HABER)
İsmail MALATYA’dan çocuklar için bir kitap daha: UÇAN ÇOCUK
Okumayı sevmediğini söyleyen çocuklar: Bu kitap sizin için yazıldı.
Çocuk Edebiyatçısı Şair-Yazar İsmail MALATYA’nın Yeni çıkan kitabı “UÇAN ÇOCUK” çocukların beğenisini kazandı. Çocuklar birbirinden güzel resimlerin bulunduğu sayfaları büyük bir dikkatle ve heyecanla çevirdiler. Çocuklardan “Evet bu! İşte beklediğim kitap! Bu kitap tam benlik! Okumak ne güzel! Ben de uçan çocuğum!” gibi cümleleri duyan İsmail MALATYA’nın mutluluğu kat kat arttı.
Kitabın bu kadar beğeni görmesi üzerine İsmail MALATYA çocuklara, “Bu kitapla okumayı sevmeyen öğrenci kalmayacak. Okumayı sevmediğini söyleyen öğrenci: İşte bu kitap senin için. Yazdığım Uçan Çocuk adlı bu kitabı okurken çok eğleneceksiniz. Hayal gücünüz harekete geçecek. Kendinizi ve arkadaşlarınızı daha iyi anlayacaksınız. Güzel Türkçemizin, dilimizin doğasını anlayacaksınız. Diğer zamanları ve yerleri öğreneceksiniz. Kısacası bu kitap ilgi ve ruhsal ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır; her şeyden önce Uçan Çocuk’u zevkle okuyacaksınız. Hayatı seveceksiniz. Doğa ve insanda var olan hiçbir şeyi küçümsemeyeceksiniz.” dedi.
İsmail MALATYA çocuklara yeni bir kitabın çıkacağı müjdesini verdi. On gün içinde çıkmasını beklediği kitabının adının da “DOKTOR ÇILDIRDI” olduğunu belirtti. Bu güzel müjdeyle çocuklar sevinçten adeta havalara uçtular ve her biri uçan çocuk oldu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.