SÜFLİLERE KARŞI. Kuran şifa kaynağıdır
Tarafından Hacı Ali BAYRAM - Eylül 30, 2018
Azizim; Namazını kılıp selam verdikten hemen sonra oturduğun halde hemen üç kere,<subbuhun kuddüsün rabbüna ve rabbil melaiketi verruh>oku. Elin dua halinde semaya açık olsun. Ve bir kere de Ayetel kürsiyi oku. Ve allahu ekber diyerek secdeye git. Secdede beş kere <subbuhun kuddusün rabbüna ve rabbil melaiketi verruh> oku. Secdeden kalk.
Üç kere de< e ya halıkı ya seyyidi ikzı haceti> dedikten sonra yeniden secdeye git ve beş kere daha <subbuhun kuddusün rabbüna ve rabbil melaiketi verruh> okuyarak secdeden kalktıktan sonra;
Şu ayetleri oku…<RABBİ İNNİ MESSENİYEŞŞEYNANU Bİ NUSBİN VE AZAB… RABBİ EUZÜ BİKE MİN HEMAZATİŞŞEYATINİ VE EUZÜ BİKE RABBİ EN YEHDURURUN VE HIFZAN MİN KÜLLİ ŞEYTANİN MARİD > Okuma sayısını tek sayılara denk düşür. Yedi dokuz, on bir, on dokuz gibi.
Evinin her yerini içine üzüm sirkesi karıştırarak sil. Kapıların arkasını eşikleri halıları duvarları sirkeli su ile silerek temizle… Çamaşır makinene ve bulaşık makinene düzenli olarak bir çay bardağı üzüm sirkesi dökerek temizlik yap… Çevrendeki insanları iyi seçmeye çalış. Şimdilerde dostluktan ziyade gizli düşmanlık moda.
Fitne zamanlarında en güvenli yer evin ve seccadendir. ZİKRE İLK ADIM adlı yazımızdaki ya latifün zikrini çekmediysen hemen yazıyı bir kere olsun oku… Tevbe namazları kıl. Allah şifanı verir inşaallah.
Bu tertip ile her zaman rabbine ihtiyaçlarını arz edersin. Büyük harflerle yazdığım ayetin yerine duanı yerleştirir belli bir sayıda tekrar edersin. Allah’tan neler istiyorsan dua olarak iste. Hayırlı bir iş, rahatça ibadet ve zikir yapabileceğim bir iş yeri ve merhametli mümin bir patron nasip et de. Mesela. Sonra da her zaman yaptığın zikrine geç. Bu tertiple her zaman dileklerini günlük rabbine arz edebilirsin. İnşaallah rabbimiz dua edeni duyar ve meşru isteklerini kabul eder.
Yatağa tatmadan önce bir bardak suya aşağıdaki ayetleri ve sureleri okuyarak huhhhla. Ellerin bardağın yanında, duaya açık olsun. O hohlamayı ellerine de yap… Okumayı bitirdikten sonra sol elini başının üzerine koy. Besmele ile birlikte sağ elini de sol el üzerine yerleştir ve yavaş yavaş başını yüzünü ve elini bedeninden ayırmadan, ayaklarına kadar, vücudunu mesh et. Sıvazla. Ve sol elini sol ayağından sağ elini sağ ayağından sıvazlayarak çıkarmış ol. Sonra da o bardaktaki suyu besmele ile iç.(üç kerede içmek sünnettir.)Allah’ın izni keremi ile günlük kirlenmelerden ve gece süflilerin rahatsız etmesinden kurtulduğun gibi, ruhi ve bedeni rahatsızlıklarına da şifa olur. Efendimiz sa. bu (efali) hareketi her gece uykuya girmeden önce mutlaka yapardı, hadis kitaplarında kayıtlıdır.
Okunacak ayet ve dualar:
<Fe kâlû alâllâhi tevekkelnâ, rabbenâ lâ tec’alnâ fitneten lil kavmiz zâlimîn(zâlimîne).Ve neccinâ bi rahmetike minel kavmil kâfirîn(kâfirîne).
Meali. Ya Rabbi,Şeytanların vesveselerinden,onların yanımda bulunmalarından sana sığınırım!.
RABBİ İNNİY MESSENİYEŞ ŞEYTANU Bİ NUSBİN VE AZÂB; RABBİ EÛZÜ BİKE MİN HEMEZÂTİŞ ŞEYÂTIYN VE EÛZÜ BİKE RABBİ EN YAHDURÛN. VE HIFZAN MİN KÜLLİ ŞEYTANİN MÂRİD.
7 fatiha ,7inşirah ,7 Kevser ,7 ihlas,7 felak,7 nas> Bunları her sabah ve akşam suya okuyup içmeyi sürdür. Selam es selame
Bu dualar Kur’an’ın birer ayetidir:
Hz. Eyyub’un duası: “Rabbî ennî messeniye’ş-şeytânu binusbin ve azâb.”(Sad, 38/41). Meali: “Gerçekten şeytan bana bir yorgunluk ve işkence dokundurdu.”
Hz. Peygamber (asm)’in duası: “Rabbi eûzü bike min hemezâti’ş- şeyâtıyni ve eûzü bike rabbî en yahdurun.” (Muminun, 23/97-98). Meali: “Ya Rabbi! Şeytanların vesveselerinden, onların yanıma sokulmalarından Sana sığınırım.”
Allah’ın göğü koruması: “Ve hifzan min külli şeytânin marid.”(Saffat, 37/7). Meali: “Ve orayı/dünya semasını her türlü şeytandan koruduk.”
Bu ayetlerde şeytanlardan söz edilmektedir. Şeytanlarla cinler aynı soydandır. Dolayısıyla, cinlerin şerrinden korunmak için bu ayetlerin okunması uygun görülmektedir. Bunların üç yüz defa okunmasıyla ilgili sayı ise, kuvvetli bir ihtimalle “şeytan” kelimesinin ebced değeri 300 olan ilk harfi “Ş”nin, bu matematik değerine uygunluğu açısından tercih edilmiş olabilir. Süflilerin etkisi altında olanlar için günlük en az üçyüz kere okunmalı diyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.