- 725 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşlı adamdan genç kıza 10. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Yaşlı adamdan genç kıza
10. Mektup
17.07.2017. Pazar
Bana ilk mektubu geçen yıl dokuzuncu ayın yirmi ikisinde yazmıştın. O günden bu güne neredeyse bir yıl geçti. Ve çok yol kat ettik. Yol arkadaşım oldun. Belki sen farkında değilsin ama bana cennette bir hafta yaşattın. Bu bana göre altmış küsur yılın karşılığı olarak bir hediye idi. Sen bu hediyeyi bana verecek olan Allah tarafından seçilmiş aracıydın.
Sana yazdığım kaçıncı mektup oluyor sayısını unuttum. Sana yazarken rahatlıyorum. Mutluluk duyuyorum. Umarım beni anlamakta zorluk çekmiyorsun. Sen benim hayatımda bu güne kadar tatmadığım bir sevinç, bir heyecan oldun. İnşallah zaman içinde bu heyecandan beni mahrum etmezsin?
Ben, ben diyorum ama bana bakma yerine koyacak başka kelime bulamıyorum. Neyse konumuza dönelim. Gerçek arkadaşlığı sende gördüm, sende anladım. Benim için yaptığın fedakârlığın farkında olmadığımı sanma. Kıymetli zamanından koca bir haftayı çaldım çok üzgünüm.
Bazen aynanın karşısına geçip baktığımda kendimi göremiyorum. Gördüğüm şey akıp boşa giden yıllar. Ve bu yılların içinde kaybolup giden ben. Bu kayıp yılların içinden beni sen çekip aldın. İşte tanımadığın ama güvendiğin böyle bir adamım.
Böyle karamsar, iç karartıcı bir mektup yazdığım için beni affedeceğine inanıyorum. Bundan sonra olur da yazmaktan vazgeçersen de üzülürüm ama bu üzüntü kararına saygı duymamı asla engellemez SARI DÜNYAM.
Nerede kiminle olursan ol hep kalbimde olacaksın arkadaşım. İnşallah bu mektup eline geçtikten sonrada arkadaşlığımız devam eder ve kurduğumuz hayalleri birlikte gerçekleştiririz. Bu mektubu niye yazdığımı soracak olursan benim için bendeki yerinin neresi olduğunu anlamanı istediğim için yazdım. Seni çok seviyorum SARI DÜNYAM inanıyorum sende beni seviyorsun.
Tebessüm eden çocuk.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.