- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Genç Kızdan Yaşlı Adama 10. Mektup
Genç Kızdan Yaşlı Adama
10. Mektup 14.03.2018
Mektup elime geçti nihayet bende sana yazabiliyorum ancak bir gün ara ile.
Burada işler yolunda gitmiyor. Olmuyor bu sefer beceremiyorum galiba. Bunları boş ver. Ne güzel yazmışsın öyle. Ama teşekkür etme. Sende benim yoldaşım oldun. Hem bak eskiden sık gelemiyordum arada unutuyordun. Böylece unutmazsın artık.
İyi bakıyorum kendime, aklın kalmasın. Eve dönmenin yollarını arıyorum. Yani daha erken dönmenin. Aman ne sıkıcı mektup oldu dimi?
Sen anlat asıl, ben hep aynıyım. Okul, yurt. Ha bu arada Hansa ile aramız açıldı geçenlerde. Sonradan düzelttik. Yeni bir arkadaş grubu olmuştu, onlarla okulda 8 Mart için yürüyüşe katılmıştı. Okul izinsiz eylem diye soruşturma açmış. Bu günlerde onun savunmasını hazırlıyoruz. Uzak dur demiştim, dinlemedi. Ne halin varsa gör pişman olacaksın dedim. Dedim, dedim ama dayanamadım gel gelelim savunmasını yazdım. Eğer ilgilenirsen sonraki mektupta sonucu yazarım. Gerçi bir ay belli olmaz sınavlar da yaklaşıyor çok zor yetişiyorum. Kafam hiç üstümde değil.
Ya üzülme ama kimseye de anlatamıyorum diye yazıyorum sana. Hiçbir şey yolunda değil. Düzeltmek için çırpındıkça daha beter oluyor gibi. Hiçbir işe yaramıyorum. Bilmiyorum yani nasıl toparlayacağım.
Bir şey daha var. Bu mektuptakiler aramızda. Hem ben toparlarım biliyorsun beni. Sen sakın üzüleyim deme eğer hissedersem bir daha ağzımı bıçak açmaz. İnadımı biliyorsun. Kendine dikkat et. Bana sık, sık haber et sağlığını da. İyi bak kendine. Bende öyle yapacağım.
Sarı+ Mavi= Mor
Şimdi tam bir penguen oldum
Onlar yaralı kuşlardır uçamaz.
İyi bak kendine Mavi Okyanusum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.