- 1078 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE,İÇ VE DIŞ POLİTİKASI
Türkiyeyi gelecekte çok aydınlık günler bekliyor.! Ne güzel bir yönetim,sanırım Almanya başta olmak üzere AB ülkelerini kıskandıracak bir model.! Eh bu gidişle yalınız Amerikaya değil dünyaya kafa tutarda "Eyyyy Dünya" diye nara bile atarız... Nereye gidiyoruz belli değil ama benim ferasetim bir anafora doğru sürükleniyoruz gibime geliyor.! İçerde olsun,dışarıda olsun hiçte iyi durumda değiliz ama biz aile şirketini çoktan kurduk bile...Oysa "AŞ" kuracaktık daha önce söylenenleri duyduğumuzda ve devlet,çok ortaklı bir şirketle yönetilecekken,aile şirketi ile yönetileceğiz artık.! Türkiye Cumhuriyeti uzun ince bir yolda 17 yıldır ilerlemeye çalışıyor ama içerde beton ekonomisi,dışarıda yanlış dış politika sonucunda bir yığın sorunlarla karşı karşıya kalmış durumdayız.Suriye bizim için inşallah bir bataklık olmaz.Gelinen son durum hiç iç açıcı değil,Türkiye,idlip’te Cumhuriyeti teröristleri destekliyor imajı ile karşı karşıya kalmış gibi.! Suriyenin toprak bütünlüğüne gerçekten inanıyor ve istiyorsakki istediğimizi düşünüyorum,en kısa sürede rejimle görüşerek bu konuda anlaşmak en doğru yol olsa gerek. "Halep’e pirince giderken evdeki bulgurdan olmadan" Amerikanın gazı ve verdiği "eşbaşkanlık" görevi bizi bu hale getirdi.! Haydi hayırlısı bakalım ne olacak.?
YORUMLAR
Nereye baksan "çelişki.."
Hem de az, buz değil!
BOP/GOP Projesinin "bölge eş başkan" olarak başlayıp işe, Irak'ın işgali için ABD Askerlerini neredeyse sınırlarımızın içine almaya gönüllü, kendi askerinin başına çuval geçirenlere "GIKINI DAHİ" çıkaramayıp, "EY! AMERİKA" noktasına gelmek nasıl bir şey?
Etrafımızda ne kadar ülke varsa tek tek sorunlu hale gelmek, yetmeyince "rüyasına yattıkları" AB ile kavgaya varan kabadayılık politikaları neyin üstünü örtmek için, kimin işine yarıyor ve nasıl becerilebiliyor!
İç politika mı?
Sokaklar, yollar, meydanlar, karakollar, vurulan binlerce kadın, hırsızlığın sıradanlığı, silahlanmanın Teksası sollaması,adaletin "iktidarın mülkiyeti" anlamına gelmesi vs, vs, vs!
Artık ekonominin mantıksızlığından söz etmeye hiç gerek yok!
İthal ikameli ve tüketime dayalı model, emziğini bulamayınca "NEREDE DÖVLET (DEVLET)" diye yırtınan asalaklar, yetmemiş gibi 3,5 milyon Suriyeli için 30 milyar dolar harcadık hovardalığı!
Soran bile yok... "KİMİN PARASIYLA!"
Size katılıyorum Tahsin Bey...
Başımıza taş yağmasa!
Tebrikler...
Kul Seyyah
Hiç üzülmeyin ...Ülkeyi dokuz dil bilen ve hiç kandırılmamış,aldatılmamış hatta hiç uyutulmamış , bilimi,sanatı,edebiyatı eline almış,dünyaca kıskanılan Ay'kadar parlak zekalılar yönetiyor.
Korkmayın,dünya korksun beee !!!
Kul Seyyah
Kul Seyyah
Kul Seyyah
Üstat benim düşündüklerimin birebir aynısı.. Bizi bir girdaba düşürdüler, ha bire dönüyoruz. Etrafımızı
saran haydutlara karşı duramadığımız gibi. Bir hayduttan kurtulmak için, diğer hayduta koşuyoruz. Başka bir zaman bu defa diğer hayduta el açıyoruz.. Ben o bölgenin evladıyım ilçemiz Suriye sınırında akrabalarımdan
Esatın zulmüne uğrayan çok insan var. Şimdi soruyorum Zalim Esatın gidip gitmemesi mi önemli, Türkiye'nin bekası mı önemli...Her zaman söylenir söz konusu vatan sa gerisi teferruattır...Sanki birilerinin bekası daha önemli...