- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
SEVGİLİ
Neyi yaşıyorsam onu anlatacağım Sevgili. Sütun sütun gerçekler önümde iken sen çıkaracaksın beni bu dehlizlerden. Biliyorsun hercai duygularım beni savuruyor . İlmek ilmek acılar ruhuma işliyor sevgili.
Yaşanmışlıklar geride kaldı. Söylenecek birkaç cümle bulmaya çalışıyorum. Lal oldum sevgili bir sonraki cümleyi kuramıyorum sevgili.
Hüzün musikisi çalıyor her bir yanımda. Gecenin örtüğü karanlık yolumu kaybettirdi. Bir adım ilerisini bir adım gerisini göremiyorum sevgili.
Duygularım beni savuruyor. Hercai duygular her bir yanımda yaşanmışlıklarım umutlarımı öldürüyor bir bir. Sen gör beni sevgili.
Bu kaçıncı haykırış ? Gel desem ya da gitme desem ne ifade eder sana? Benimkisi bilinmezlikler hikayesi. Yaz bakalım benim bilinmeyenlerimi. Yazacaklarını bana haykır sevgili.
Yaz bana uzaklardan . Geçmişte olduğu gibi bir mektup gönder bana. İçinde sevda olsun , umut olsun, hayat olsun . Belki geçmişteki gibi doyumsuz olur herşey . Belki geçmişteki gibi cıvıl cıvıl olur duygularım.
Yaşantım gibi eskimesin herşeyimiz. Ölüm haktır ancak yaşamak da haktır. Öleceği günü kimse bilmez lakin hayatını herkes bilir. Bir Eylül rüzgarına koy sevgimizi uçsuz bucaksız kırlarda savrulsun sevgimiz. Adı ne olursa olsun tadı sevgi olsun sevgili.
Sonbahar geldi . Eylül geldi sevgili. Ne demiştim sana " Rüzgar ol, Koş bana, Çılgın bir fırtına ol, damlardan derya, damlalardan sel gel bana. Eylülle gel. Nilüfer kokusuyla gel." Gel sevgili gözlerimdeki derin hüzne aldırma yaşantımdaki kedere aldırma gel. Egemen kıl her bir yanımı sevgili.
Bilmiyorlar cananım acılar savuruyor bizi. Her bir yanımızda esen karayel çarpıyor bizi. Anılarımız bizleri bilmediğimiz yolculuklara gönderiyor. Şimdi adını koyamadığımız hayallerimizle bir uçurum kenarında bekliyorum. Belki ölüm ölecek ya da yaşam. Yaşama talip olmak istiyorum bir umut ol koş yanıma sevgili.
Hiç yaşanmamış gibi olmuyor hayat. Yıllar yılı gezdim durdum. Hep arayış içinde buldum kendimi. Sensiz yaşayamadım baharı yazı. O halde ne duruyorsun yakınlar ötesi uzaklarda? Davetiye mi bekliyorsun sevgili? O halde sana davet var gönlümden sevgili.
Gönlümün yamaçlarından akarken bir akıntı.
Yarım kalmış bir hikayemiz vardı.
Tamamlayalım,
Tamama erelim sevgilim .
Ağlamasın gönlümüz,
Ağlamasın şarkılarımız.
Ses ver bana sevgilim ,
Uzaklardan duyayım seni.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.