- 1011 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Issız Adaya Düşseniz..
.
Yarışma programındaki yarışmacıya sunucu sordu “Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey nedir?”
Cevaba bakın “Takılarım, cep telefonum, makyaj malzemem”
Sunucu tekrar ıssız ada vurgusu yaptı cevap aynı dedi yarışmacı.
**
Bayramın ikinci günü gittiğimiz 5 günlük bayram tatilinde ıssız adaya düşmedik ama küçük oğlumun tercihi sayesinde televizyonsuz odaya düştük. Ben bolca kitap okudum, bizimkiler telefonla uğraştılar.
Ne falanca şuradan geldi şuraya gitti, ne de filanca şunu dedi bunu söyledi vardı. Bir iki defa arabanın radyosundan çıkacak oldu bu tür haberler, anında istasyon değiştirdik. Kafamız öyle dinçti ki..
İzmir Foça’dan İskenderun’a kadar olan sahil boyunca iki yeri görmemiştim; Silifke-Gazipaşa arası ile Kemer-Marmaris arasını. Kaş-Kalkan-Fethiye’yi bu yıl görmüş oldum. Kalkan; o kadar sessiz, sakin ki.. Kafa dinlemeye birebir. Bir de naçizane tavsiyem bulunduğunuz ortamda televizyon olmasın. Keşke telefon da olmasa..
Ben ıssız adaya düşsem yanıma bir bıçak, ateş yakacak bir şey ve eşimi alırdım.
Yaşasın huzur, yaşasın sessizlik..
Sevgiyle..
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Ben on beş yıldır aynı ıssız ada gibi bir yerde yaşıyordum haftada en az iki günde elektrikler kesik (gerçi şimdide kesiliyor) yol yok, kanalizasyon yok (hala yok) temmuzda denizde en fazla on kişi olurdu. Reis seçimlerinde kim calismazsa ona verecegim derdim. Neyse lafı uzatmayim... Sonra beyaz adamlar geldi paralı olanlardan her yer beton, daha sonra da özgürlük adına her şeyi yapabileceğini sanan tatilciler. Aman Allah'ım deniz kabuğu toplayıp, balık tuttuğum sahilde inanın çocuk bezi dahil herşeyi topluyorum. Yani son bir kaç yıldır yeni bir ıssız ada arıyorum.
Konu güzeldi, isleniste bir o kadar etkili.
Teşekkürler.
Dostum sen tatilde mola vermişsin. Sana yemin ederek söylüyorum ki ben 24 Haziran'dan beri hiçbir Türk kanalını açmadım. Sadece belgesel ve abone olduğum bir kaç yerden film izliyorum. 24 Haziran öncesinde de açmazdım. Ama seçim muhabbetine zaman zaman izliyordum. Ben TV yi büyük ekran bir PC olarak görüyorum. LapTop'a bağladım... Çocukken tek kanalımız vardı, 20.00 de açılır 23.00 de kapanırdı. Vallahi o zaman bile daha zenginmiş programlar. Her nereyi açsam aynı kişi ! Kanal bırakmadı ki...
En güzeli yapmışsınız.