Yarım Yalnız ben / Yine Giden Sen
Geçmişin arkasına sığınmış anılar her biri hançer gibi kalbe işler özlemek ayrı bi yana içinde biriktiğin gerçekleri duymak aslında asıl yıkan cesaretsizliğin verdiği korku hissi yüzünden yapamadığım ne varsa hepsi birer pişmanlık denizi şimdilerde sevgimin büyüklüğü yada sonsuzluğu pek ifade etmez sana ulaşamamak yakının da olup dokunamamak koyar acılarını görüp sarmama izin vermemen yorar yaralar kanatır sözlerin koyar nefesimi keser her bir harfi gidişime engel olmayışın yıkar kendi hayallerim varmış meğer umutlarım yok olmuş umuduma Umut diye düşündüğüm seyler hayalden ibaretmiş oysa ki düxeltebildigimi düzeltebileceğimi düzeleceğimizi düşünmüştüm hep meğer görmek istediğim i görmüşüm . Tek Bir adam sevdim ama pişmanlıklar la dolu oldu tek bir adam sevdim ama geç ögrendim cesaret edemedim herseye geç kaldım . Geç kaldım yarım kaldım yalnız kaldım sessiz kaldım .
........
Mavi SEN siyah Ben
Gözyaşlarıda sonsuz bir deniz .. Deniz in her dalgasında batmamaya çalışmak bi kenara da koklamak da sevmek de hissetmek de seni sevmek gibiydi bizi birbirimize bağlayan tek şey Denizdi . Şimdilerde o denizin Mavisi sana kaldı siyahı bana .. Gözlerinin rengini denizin yosunlarına benzetirdim değişen onca duygu icinde kendisini göstermesine hayrandım . Denizin dibinde başka parlar üstünde ise başkaydı ... denizin kenarındaki kum tanelerini de kalbine adardım yufka ve şeffaf bir kalp bana göre böyle anlatılırdı sıcaklığı ile öfkesini serinliği ile sevgisini gece başka gündüz başka duygu ile aktarırdı insana .. tüm benliğiyle de ay ışığında hissettirdiği başka olurdu rüzgar da eşlik ederdi sitemli sözleriyle o ana . Güneş’in karşısında ise can alıcı olurdu . Sen o denizin bütünüsün iste can alıcılıgınla öfkenle sakinliğinle bütünleşen insan da vazgeçilmezi oluşturan bir saniye bile olsa ayrılmak istemeyen bir duygu bırakıyorsun ..
Denizin maviliğinde sevdiğim adam bendeki böyle bi sevgi ister at ister sonsuzlugunda şakla .. ama sunu unutma sonsuzlugunda sırf dikenlerim var diye almak istemediğin bu kalbin yıkılışını, umutlarımın hayallerimin senin sonsuzlugunda parçalanmasına seyirci kaldığın bu zamanlarda sonsuzlugunda kaybolmak icin can atan bu Sevgimin de parçalarını oraya gömdün ..
Üstü sis kaplı simsiyah denizin içine sessizliğimle hapsettin.
mutlu ol ne diyebilirim ki ...
bende ki seni beklemek siyahın maviye dönüşmesini istemek gibi imkansız saçma belki de fazla ... Maviliğinin içinde huzurla buluş ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.