- 690 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dimitri İle Sohbet-1
Uzun zaman oldu Dimitri kalemi elime almayalı halini hatrını sormayalı değil mi?Yorgundum biraz dostum.Hayat yoruyor insanı daha doğrusu insan yoruyor insanı Dimitri.Eksildik senden sonra iyice buralarda.Kimisi terk-i diyar eyledi kimisi uzaklara göçüp gitti.bir ben kaldım buralarda sanki..Sokağa pek çıkmaz oldum.Balkonda sardunyaların olduğu köşede yazıyorum sana.Bu arada sen de en az benim kadar vefasızmışsın be dostum.Senin de sesin soluğun çıkmaz oldu epeydir.sahi sen de şeker vardı değil mi?İyisindir inşallah?
Zaman çok değişti dostum.İnsanlar bir çağa ayak uydurmadır tutturmuşlar.Herkeste bir telefon var ki sorma...Bir de akıllıymış bu alet her bir şeyi hemencik yaparmış.Bir görsen telefonlar akllı oldu insanlar ahmaklaştı Dimitri.Herkes ağız olmuş kulak olan kalmamış hiç.necmi’nin oraya gitmiyorum bu aralar.Çok kalabalık oluyor.Necmi de çağa ayak uydurdu güzelim yeri modernleştiriyorum diye kişiliksiz bir beton yığınına çevirdi.Zor dostum bu devirde yaşamak.Eskiler güzeldi demeye gör hemencik yapıştırıyor antika yaftasını.Aslında laf aramızda antika demelerine o kadar da bozulmuyorum.Antika dediğin şey nadir bulunur içi doludur herkes bilmez değerini.
Özlüyorum dostum seni geçmişi gençliğimi..Bu aralar parçalı bulutlu bende havalar.Bir yağıyor bir duruyor.Konuşmayı isteyip de anlaşılamamak çok zoruma gidiyor.Ben de insanım be Dimitri.Sadece yemeden içmeden gezmeden tozmadan ibaret değil ki insanoğlu.Tabii ihtiyaçları olan varlıklarız.Yalnızlık Allah’a mahsustur derler.Ama kiminle neyi konuşacaksın ki...Herkes kendi derdini en büyük sanır olmuş.Kimseye bakmaz derdinin büyüklüğünden.Hep bir para hırsı sanki hiç ölmeyecekmiş gibi yaşama hırsı.Birbirini basamak yapar olmuş insanlar.Kendisi zirveye çıksın da nasıl çıktığının bir önemi yok.Ne dostluk ne vefa...Hep bir telaş hep bir yerlere yetişme çabası...Aslında çocuklarında suçu yok ki..düzen onları bu hale getirdi.Ah bir bilseler...O gençlik de gidecek o enerji de bitecek Dimitri.Şu hayatta önemli olanın sevmek,sevilmek olduğunu anlayacaklar ama geç olmaz inşallah.Eskiden bir çift görünce muhabbetiniz bol olsun denirdi.Orada muhabbetin konbuşmaktan ziyade dinlemek anlamak kimi zaman da susmak olduğunu bilmez şimdiler.Sanırlar ki hemen tüketelim her şeyi ne varsa birbirimizde bitirelim çabucak.Sevginin bir bedenin içinde kaybolmak sanıyorlar.Halbuki sevgi dediğin bir ruhta bir olmaktır.
Dostum Dimitri benim kalemin mürekkebi bitti yine.Ben de yoruldum eskisi gibi değilim dostum yaşlandım.İçerdeki somyaya uzanayım artık.Allah’a emanet ol dostum öperim gözlerinden.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.