Kadının fendi, erkeği yendi
Kadının fendi erkeği yendi.
...
Sabri bey iş yorgunluğundan mı olsa gerek yoksa başka bir nedenden dolayı mı olsa gerek son günlerde biraz değişmiş kafası sanki bir yerlerdi gibiydi.Hanımı Handan:
-Hayırdır Sabri Bey ne oldu yine kafana takılan bir şey mi var?
-Yoooo canım bir şey yok sadece şirketin işleri işte... Çalış çalış hiç bitmiyor ki...Bir de hesap işi olunca sorma gitsin.
-O zaman sana bir yorgunluk kahvesi yapayım da içelim.
-Tamam canım.
-Bol köpüklü olsun ha.
...
Sabri Bey orta büyüklükteki bir şirketin muhasebe işleri ile uğraşan Handan ise Sabri Beyin çocukluktan beri sevdiği ve sonunda evlendiği severek evlendiği ev hanımı bir bayandı.
İş yorgunluğu iş stresi kadar kötü bir şey yok. Hele de hesap işi ise sorma gitsin. Aklın hep oralarda oluyor ;yemek yerken, su içerken, yatarken ister istemez hesabı, kar zarar durumunu düşünüyorsun.Bu stresten dolayı olsa gerek Sabri Bey’in yüzünde sivilciler çıkmıştı.Hanımı:
-Yarın bir doktora görünsen iyi olur ,dedi.
Sabri Bey doktora gitti doktor da sivilce kremi yazdı.Bu kremi kullanmaya başladı.Sivilceler az da olsa azalmış ama belinde de sivilceler çıkmıştı.
...
Sabri Bey’in dalgınlığını fark eden Handan çok sevdiği eşinden hiç beklemese de şüphelenmeye başlamıştı. Sabri Bey uyuduktan sonra telefonuna baktı sekreter adında bir kişi kendini bir hafta içinde üç dört kere aramış.
Handan’ın aklı iyice karıncalanmaya başladı. Eşinden böyle kötü bir durum, aşk, sevda beklemiyordu ama...İnsanoğlu işte şeytana bir yakalandığı zaman hiç bırakma bilmez.İnsan akıllı olduğu kadar biraz da şüpheci olmalıdır.
...
-Canım işyerindeki sekreter ile konuşmaz mı? Her gün yüz yüze baktıkları şirketin işini beraber yaptıkları biri ile konuşmama olur mu? İnsan konuşmadan dura bilir mi? Telefon ettiyse etti. Aşk için sevda için aramadı ya şirketin işleri için aramış şirket işlerini konuşmuşlardır herhalde. Bu kadar kötü düşünmeye de gerek yok ki.
...
Sabahleyin kahvaltıyı güzelce yaptıktan sonra eşini işe uğurladı. İşyerinde kahvesini sekreter hanım getirdikten sonra sohbete dalıyor bol bol sohbet ediyorlardı.
...
Her gelen gün başka doğuyor,
Her gelen gün daha güzel geliyor,
Her gelen gün aşk ile geliyor,
Gelecek her günü dört gözle bekliyorlardı.
...
Sabri Bey işyerine giderken daha sevinçli giderken evden işe gelirken daha stresli daha yorgun geliyordu. Eşi Handan Hanım eşinin eve gelmesini dört gözle bekliyor.Her akşam en sevdiği yemeklerden yapıyor afiyetle yemeklerini yiyip ardından tavşan kanı çayı içiyorlardı.Handan Hanımda bu kadar aşk bu kadar ilgi bu kadar sevgi varken Sabri Bey’de bunların hiçbiri yoktu.Sabri bey:
-İş yorgunluğundan olsa deyip bak yine yüzümde sivilceler çıkmış.Handan Hanım Sabri Bey’e yaklaşıp yüzündeki sivilceleri sıktı.
-Belimde de olsa gerek belime de bakar mısın? dedi. Beline baktı daha olgunlaşmamış olgunlaşınca sıkarım, dedi.
...
Sabah olunca kahvaltıyı yaptıktan sonra işe uğurladı. İş yoğun, iş yorucu olsa da sekreter hanımı gördüğünde bu yorgunluk gidiyor hesap işlerini zamanında bitiriyor kalan zamanda ise yorgunluk kahvesi içip sohbet ediyorlardı.
...
Sabri bey isteksiz ve yorgun şekilde eve gelse de başka gidecek yeri yok ya...Bir de kendini dört gözle bekleyen seven hanımı varsa... Sabri Bey bu ilgiye karşı ilgisiz kalsa da Handan Hanım ilgisini hiç bir zaman azaltmıyor.
...
Yatma vakti geldiğinde yataklarına çekildiler.Sabri Bey’in yorgunluğundan mı olsa gerek hemen gözlerine uyku çöktü.Sırtını dönüp uyuklamaya başladı.Eşi de belindeki sivilceye bakmak için atletini az yukarı kaldırdı ki ne görsün.
-Aaaaa ,
-Bu sivilceler dün olgunlaşmamış bugün ise sıkılmış halde.Bu sivilceyi ben sıkmadım belindeki sivilceyi eşim de sıkamaz kim sıkmış olabilir ki...
Handan hanım’ın şüphesi daha çok artmıştı.Yarın hafta sonu ben de on gündür annemleri görmedim eşimden izin isteyip annemlere götürsün kendisi de evde dinlensin bari,dedi.
Handan Hanım sabah olunca eşine:
-Sabriciğim yorgunsun ama ben de on gündür annemleri görmedim beni annemlere bırak sen de dinlen, der.Sabri Bey de:
-Tamam Handancığım. Tabi ki gidip anneni görmeli hal hatırını sormalısın, der.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra Sabri Bey içindeki sevinci belli etmeden eşini kayınvalidesinin evine götürmek için evden ayrılırlar. Handan Hanım evden ayrılırken yedek anahtarı yanına almayı unutmaz.Eve varırlar hal hatır sorarlar bir yandan da sabah kahvesini içerler. Sabri Bey eve gitmek ve sözde dinlenmek için oradan ayrılır. Yolda sekreter Hanımı arar eve gitmek için hazırlanmasını söyler.
...
Handan Hanım öğleye doğru erkek kardeşine kendisini eve bırakmasını söyler.Kardeşi ile oturdukları kata çıkarlar.Yedek anahtar yanlarında olduğu için kapının zilini çalmadan sessizce kapıyı açarlar.
...
Yatak odasından sesler gelmekte oraya doğru yönelirler.Kardeşi ile eşini suçüstü yakalarlar.Yüzlerini kapamaya çalışsalar da boşa...
Demek ki benim şüphelenmem boşa değilmiş,
Belindeki sivilcelerin kim tarafından sıkıldığı şimdi daha iyi belli,
Benim sana karşı sevgim, benim sana karşı ilgim boşaymış,
...
Yazıklar olsun sana...
...
Kardeşi ve Handan Hanım polisi arayıp suç duyurusunda bulunur mahkeme de bir celsede boşanmalarına karar verir.
...
Bize de:
- ’’Kadının fendi, erkeği yendi’’ demek düşer.
21.07.2018
Hasan Kaya
Eğitimci-Şair-Yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.