- 712 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEDEL NEDİR BİLİYORMUSUN? KONTÖRLÜ ASKERLİK YAPAN ARKADAŞ
BEDEL NEDİR BİLİYORMUSUN? KONTÖRLÜ ASKERLİK YAPAN ARKADAŞ
BEDEL:
Mevzide Kucağında ŞEHİT Verdiğin Devrendir Bedel Terhisine 12 Gün Kala MAYINA Basarak Parça Parça Olan Bedendir.
BEDEL:
Metrelerce Yükseklikte Metrelerce Karın İçinde Soğuktan Donmuş Ellerle Donmuş Konserve Kutusunu Açmaya Çalışmaktır.
BEDEL:
Sırtında Elli Kilo Çanta İle Tipide Kilo Metrelerce Yürüyüp Yüzünün Bir Yarısında Kar Birikmesi Diğer Yarısında Akmış Olan Terin Tuz Katmanı Haline Dönüşmesidir.
BEDEL:
Bir Ailenin Tek Oğlunu Kurban Verip Vatana Vatan Sağ Olsun Diyebilmesidir.
BEDEL:
Ay Yıldızlı Al Bayrağın Üzerindeki Rengi Kanla Verebilmektir.
BEDEL:
Bir Dönem Hiç Mezun Vermeyen Galatasaray, Konya ve İzmir Lisesi Öğrecilerinin Şehadete Gitmesidir.
BEDEL:
On Beş Yaşında Çeğrek Tayın Yarım Tas Üzüm Hoşafıyla Oluşan Karavananın Verdiği Enerjiyle Siperlere Atılmaktır.
BİZLER ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN İZİNDE HER ZAMAN BEDEL ÖDEMEYE HAZIRIZ MEVZU BAHİS VATANSA BUNUN BEDELİ PARAYLA ÖLÇÜLEMEZ.....
BU TOPRAKLARDA YAŞAMANIN BEDELİNİ CANIYLA ÖDEYENLERE SELAM OLSUN
Turan TOKSÖZ 18.07.2018
YORUMLAR
Ben astsubayım. Dokuz yıldır özel harekat birliklerinde görev yapıyorum. İki yıl kadar da asayişte erlerle çalıştım. Toplamda 13 yıldır bu işin içindeyim, iki yılı okul olmak üzere.
Açıkçası bedelli askerliği yerinde buluyorum. Klasik ve sayıya dayalı askerlik anlayışının yerini, teknolojik destekli profesyonelliğe bırakıyor olması sevindirici. Zira hat safhada profesyonellik gerektiren bu iş, bir yıllık bir süre için teşkilata dahil olan insanlarla olmuyor. Eğitim yönünden olmuyor, tecrübe yönünden olmuyor, işe bakış açısı yönünden olmuyor. Oluyorsa da zoraki...
Bence meseleye duygusal yaklaşmamak lazım. Profesyonel adamlarla çalışmak çok farklı zira işe bakışları farklı.
Bedelli yerinde ve mantıklı bir karar. İstemiyorsa bedelini öder ve gelmez. Ha diyeceksiniz, bu işi hep gariban çocukları mı yapacak? Sorun değil, rütbeliler de gariban çocukları zaten.
Saygılarımla.
Kafkas Yurdu
Yazınızın ismine bir eleştirim olacak. Askerliğini kontörlü yapan arkadaşlar da şu an devletine hizmet ediyor. Çünkü ekonomik olarak gerçekten kötü bir dönemdeyiz ve bu dönem uzun sürecek. Asıl tepki vermemiz gereken yer ise ülkemizin kaynaklarını iyi kullanmayan, ve askerliği kontöre çevirip bundan kurtuluş arayan yöneticilerimiz olmalı diye düşünüyorum.
Kafkas Yurdu
Eleştiriniz icin teşekkürler