- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İhanet
Değerli dostlar ben hayatım da bir sefer ihanet ettim. Tabii şimdi siz kime ihanet ettiğimi merak ediyorsunuz. Kime ihanet ettiğimi kimse bilmiyor. Ben yazmazsam nerden bileceksiniz.
Benim Mino Cankuş diye ölen bir kedim vardı ona ihanet ettim. Nasıl ihanet ettim biliyor musunuz? Cesedini poşete koyup çöpe atmakla ihanet ettim. Bunun dışında sevdiğim değer verdiğim hiç kimseye her anlamda hayatım boyunca ihanet etmedim.
Benimle uğraşan çete var değerli dostlar. Çete üyesinin birisi uzağımda kendi kendine konuşarak sende her şey var dedi.
Bende her şey yok değerli dostlar. Ben şerefli ahlaklı namuslu bir insanım. Her şey bunlar da var. Bunlar da şeref ahlak namus yok.
Bunlar benim her şeyime saldırıyor. Adım adım takip ediyorlar. Evimi telefonlarımı dinliyorlar. Her zaman ki saldırdıkları gibi yine saldırıyorlar. Evimde oyun havası dinliyorum saldırıyorlar. Türkü dinliyorum türkü söylüyorum saldırıyorlar. Bugün türkü dinleyip türkü söyledim etrafımdan noldu dediler. Psikolojik baskı uygulamaya çalışıyorlar.
Değerli dostlar bende müzisyenlik de var. Eskiden rahat rahat çalar rahat rahat söylerdim. Evimden bangır bangır müzik sesi çıkardı. Şimdi saldırı olduğu için eski doğal hayatım kalmadı.
Beş mart ikibinonsekiz
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.