- 597 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kötülük
Kafamda binlerce yaşanmışlıklar ve korkunç yaşanmamışlıklar kitledim..Bir ağırlık gibi çöktü sineme..Bir kadın güçsüz müydü gerçekten?Ya da çığlığı yetmiyor muydu?
Evet , yetmiyordu..Hiç kötülük görmemiş, birden kalpsizlerin içine düşersin de ne yapsan boşunaydı.Bazen affediyorum bazen de kocaman bir nefretle nefes bile alamıyorum..Kötüler sevmez, sevmeyi de değer vermeyi de bilmez, bilemezler.Adaleti yazmakta buldum.İçimi kağıda kustum.Ben yazdım, siz de okuyun derdimi dinleyiniz..
Duyuyorum sizi de; ey şair yürekli kız, ey Karadeniz gibi kalemi sert söyleyen kız bize de yaptılar, bizi de yaktılar diyorsunuz..
Her gece sessiz sessiz ağlayan kızı düşünün..Türküler yakın..Söndürün içindeki yangını..Dinleyin onu, dinleyin..O affetmek istiyor, adalet istiyor..
Gençliğini doyasıya yaşamak istiyor.Ama artık o da yaralı derinden.Güvenmem diyor, ama sevmekte istiyor.Kötülerin sevmeyeceğini öğrendi, o da sevmez bundan böyle...
YORUMLAR
Yazmak en güzel şey...bol bol yazın.
Ama unutmayın, sadece kötüler yok dünyada, iyiler de var.
Umarım umutlar filizlensin hep yüreğinizde
Sevgilerimle
Gökvemavi
Doğru söz...:"Kötüler sevmez, sevemez!"
Çünkü sevgi, iyiliktir, güzelliktir...
Dökün siz de içinizi, boşaltın kötü olan ne varsa dünden kalan...
Tebrikler Canan Hanım..