- 1141 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Amca sen iyi bir aşıksın
-Adın ne senin
-Berivan
-Okula gidiyor musun?
-İsmetpaşa ikinci sınıf
-Burada kaç kişisiniz
-Kaç sakız alacaksın
-Belki hepsini
-Annem zorla çalıştırıyor
-Peki amca sen niye buradasın? Maç sevmiyor musun?
-Senden sakız almak için
Gülümseyince yüzündeki masumiyeti öptüm iki kaşının ortasından. Sekiz yaşında çocuk.. Biz nelere takılıyoruz..Hangimiz onun kadar cesuruz hayat karşısında..? Yanıma oturdu. Kahveci kaldırmak istedi.engel oldum.
- Çay içer misin?
- Kola al bana..1 lirasını ben vereyim üstünü sen tamamla..
- Biliyor musun? Berivan , ben aşığım ondan maç seyretmiyorum..
- Biliyorum ilerde bir aşık daha var..o da seyretmiyor. Ama o sakız da almıyor..Beni kovuyor hep..nasıl aşıksa? Amca sen iyi bir aşıksın yaa..! sevdim seni..
YORUMLAR
Kahveciler o cocuklari kovmaktan vaz gecmedikce, sakiz veren amcalar cok olur.
Öyle bir konuki aksam aksam icim ürperdi.
Sokak cocuklarini dükkanin kapilarindan kovan insanlar da cokca var. Off neden sahip cikilmiyor bu cocuklara;(
Ellerinize saglik cok aci bir durum olmasina ragmen burda bu konuyu gündeme getirmek herkesin düsünmesi gerektigini gösterir. saygilar
yaşama aşıktır çocuklar...bir de içinde ki çocuğu yoketmemiş olanlar...aşk cesaretin ta kendisi değil midir zaten...
yaşamın sırrı anlarda gizlidir...an geldiğinde kaçırmamak ve anın içinde ki görünmez hazineyi almak gerekir...alıp bütün güzelliği ve samimiyetiyle paylaşmak gerekir...
ne güzel...anı samimiyet ve içtenlikle yaşayıp, içindekini gönül heybenize koymuşsunuz...aynı samimiyetle bize sunmuşsunuz...
içten paylaşımınız için çok teşekkürler...