- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Virginia
Sevgili Virginia
Bu gezegen e sadece bir gün uğrayan bir ziyaretçi eline herhangi bir gazete alıp okursa İngiltere’nin ataerkil bir toplum olduğunu anlar diyorsun bu satırı okuyunca senin bir günlüğüne benim ülkemde herhangi bir gazete alıp okuduğunu hayal ettim.İki küçük kız çocuğu öldürüldü ,hayvanlara işkence edildi.Bin dokuzyuzlu yılların başında acaba İngiltere’de masum hayvanların gözleri mi oturuyordu, Tanrının kanatsız melekleri çocuklar cinsel istismara uğrayıp bir dere kenarına mi atılıyordu?ben bu yüzyılda yaşamayi hak ettiğime göre çekmek zorunda olduğum bir cezam var.Toplumun ataerkil olduğunu ve tek adamlığı anlatıyorsun.yuzyil sonra Türkiye’de tek adamlık ve ataerkillik tartışması olacak ve ben ülkemde gerçek anlamda demokrasi nin olup olmadığı hakkında kararsızım.gercek demokrasi benim ülkemde olmalı mı?
Toplum olarak bunu hak ediyor muyuz?halkın yarisi yönetim den memnun kimi zaman ben de memnun oluyorum çünkü yanibasimizda iç savaş var insanlar herşeyi bırakıp ülkemize sığındı ve biz onlara kucak açtık,medeni Avrupa bu insanlar la ilgilenmemiz için maddi yardım yapacak.sen bu ülkede yaşayan bir kadın olsan neler hissedersin ,on yaşında kız çocuk larinin evlenmesine ne derdin?İnan bana yüz yıl önce ki İngiltere bile daha az ataerkil! Bu nedenle Tanrıya şükür etmelisin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.