- 722 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zor Sınav
Tarih sekiz nisan ikibinonsekiz. Karakuş isimli kedimi kedi sepetinin için de evin önüne çıkarmıştım. Bunu gören namertler kediyi kurtarmamız lazım dedi.
Hayatlarında kedi bakmayanlar kedi kurtaracakmış. Hemde benim aile bireyi kedime saldırdı. Ben bu kedileri iki yıla yakın zamandır bakıyorum. Aile bireyi kedilerim için canımı veririm.
Kurtarılmayı bekleyen o kadar çok kedi var ama kimseler kurtarmaya yanaşmıyor. Sokaklar da aç susuz yığın yığın kediler var. Kedi kurtarmak isteyenler bunlara ne yiyecek nede su vermiyor.
Kedime saldırı gelince haliyle kendimi kaybedip küfürler etmeye başladım. Karaktersizin birisi yüzüne maske takıp balkona çıkıp beni yine tehdit etti.
Hal böyle olunca yine bir yanlış adım attım. Ve sinirlenip sekiz nisan ikibinonsekiz akşamı Maya isimli doğum yapmak üzere olan hamile kedimi insanlıktan çıkarak emniyet genel müdürlüğünün yakınına götürüp saldım.
O gece ağladım. Göz yaşları için de yattım. Ve parmağımı yukarı kaldırıp Allah’a seslendim. Yarın hamile kedimi bulamazsam seni tanımam dedim.
Dokuz nisan ikibinonsekiz sabah kalkınca da Zühüde isimli kedimi götürüp aynı yere saldım. Amacım Zühüde’yi salıp Maya’yı getirmekti. Çünkü Maya hamileydi. Sokakta rezil olurdu. Belki de ölürdü.
Dokuz nisan sabahı etrafta Maya aradım ama bulamadım. Öğle saatlerinde yine aramaya çıktım. Yine eli boş döndüm. Etrafa sorup soruşturdum gören olmuş. Hatta onbeş tl verip ilan fotoğrafı çıkarttırmıştım. Elimde ilan fotoğraflarıyla akşam yine aramaya çıktım. Görenlerin tarif ettiği tarafa yöneldim. Maya karşıma çıktı. Gel sarı Maya’m diye çağırdım. Miyavlayarak yanıma geldi.
Ve Maya’yı iki elimle tutup artık aile bireyisin deyip getirdim. Maya’yla zor sınavdan geçtik. On nisanda da Maya doğum yaptı.
Ondan sonra da etrafta Zühüde’yi aramaya başladım. Ve sonunda Zühüde’yi buldum. Zühüde beni görüp sesimi duyunca miyavlamaya başladı. Gel güccük gızım evimize gidelim diye yanıma gelmesi için dil döktüm. Ama Zühüde yanıma gelmeyip kaçtı. Yani sınavda kaldık.
Zühüde’yi bir kaç gün daha aradım. Bir süre sonra aramayı bıraktım.
Allah bazı kullarına iman vicdan vermemiş. İmansız vicdansız insanlar olunca böyle sonuçlar ortaya çıkıyor.
İki gün önce falandı akşam evin önüne geldiğimde Zühüde evin önündeydi. Beni görünce miyavladı. Nasıl geldi onu da bilmiyorum. Perde arkasını Allah biliyor. Ya o taraflara gittiğimde beni takip ederek geldi. Yada imansızlar vicdansızlar tutup getirdi. Yada ... Doğrusunu Allah’ın huzurunda öğreneceğim.
Zühüde evin önüne gelmiş. Ama gözüme bir defa görünüp ortadan kayboldu.
Not; hayal ürünü değil tamamen gerçektir.
Beş mayıs ikibinonsekiz
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.