.....
.......
YORUMLAR
Sevgili şairim ne kadar özel ve ne kadar anlamlı bir konuya değinmişsiniz. Evet, bizler buralarda yalnız aşk ve meşk yazmıyor. Gerektiğinde gündemi belirliyor ve ülke sorunlarına her şekilde kalemimizin ve gücümüzün yettiği derecede değiniyor gerek yazılarımız ve gerekse şiirlerimiz ile her şekilde ortaya döküyoruz.
Bazılarımız bundan hoşlanmasa da bunları yapmaya devam edeceğiz ve etmeliyiz de. Edebiyat Defterinde bulunan tüm dostların aynı duyarlılıkta olduklarını hepimiz okuduğumuz yazı ve şiirlerinden de anlıyoruz zaten.
Bizler din, dil, ırk, mezhep ayrımı yapmadan dünyanın neresinde olursa olsun, tüm insanlar için şiirler yazabiliyor, içine düştükleri çıkmazlıkları kendimiz yaşıyormuş gibi anlatıyor ve seslerine bir ses daha olamaya çabalıyoruz ve çabalayacağız da.
Değerli paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Saygılar yüreğinize
Bizimdir Mert bebek
Hiçbir şey bilmeyen kırk günlük ömrü
Geleceği,yarını bizimdir.
Artvin-Borçka’lı
MERT bebek…
Bizimdir Çiçek kız
Çocuk yüreğindeki sevgi
Gözlerindeki ürkek bakışlar
Çaresizliği,hayalleri düşü bizimdir.
O artık kızımızdır
Geleceği yarını bizimdir
Adı gibi yüreği temiz
Şemdinli-Aktütün’lü
ÇİÇEK kız….”
Evet bu çocuklar bizimdir. MERT BEBEK de ÇİÇEK KIZ da bizimdir.
Bunu bizler biliyoruz, ülkemizi bu duruma getiren nedenleri de biliyoruz. Biliyoruz bilmesine de...
Bilmek istemeyenler var!
Aslında amaç da belli...
Neyse bu konu uzun. Anlatamam, nefesim tükenir, biri çıkar olmadık bir laf eder, tükenen nefesimi hepten öldürür diye sus kalmak en iyisi...
Sizin anlatmak istediğiniz konuya, yani şiirinizle birlikte çiçek kızın medyatik olduğu konusuna... gelelim diyecektim ki... yine sus dedi kalbim...
Kırma kimsenin kalbini dedi...
Sustum...
Ama bilirim ki haberlerde izledikleri bu kareleri her duyarlı vatandaş anında yakalamış ve dondurmuştur...
Değilmi ki yüreğimiz yanar bu toprağın evlatlarına... değil mi ki masum çocuklaradır asıl zulmümüz... ve geleceğimize...
Saygılarımla
Bu mutluluğumu sizlerle paylaştım zira edebiyat defterinde bu güzel forumda güzel şeyler olduğunu herkese kanıtlamış olduk…Şiir pek öyle ahım şahım nitelikte bir şiir değil,eksiği gediği çok ama içeriği çok önemli…Bu coğrafyada herkes bizim ve herkesi ayni değerlerle seviyoruz…Ayrım gayrim yapanlar olabilir…Tasvip etmiyor,onaylamıyoruz…
Gelecekte böyle gündem belirleyecek tespitler yapmaya devam edeceğiz…Hep birlikte olunmazları başaracağız…
İşte edebiyat defterinin en güzel yanı bu…Bütün şair arkadaşların egolarını aşmış,kendilerini sadece sevgiye adamış olmaları….
Ben sadece bir sevincimi ve tespitimi paylaştım sizlerle dostlar…
Bir övünme değil bu…Bulunduğumuz portalın kıvancı diye düşündüm…
Herkese sevgiler saygılar….
çok çok tşkler
ALNINDAN ÖPTÜM
VE
AYAKTA ALKIŞLADIM SENİ...
evet edebiyat defteri sadece aşka dair şiirlerle yada yazılarla dolmuyor bunun görülmesi için güzel haber bu...Çiçek kızın dünyasına adım atılan yerin burası olması ne güzel öncelikle sizi kutlarım ve umarım bu sevinciniz dahada artar...sevincinizi anlıyorum ve bir haberde ben vereyim burdan. Uçan Süpürge Film Yarışmasının afişinden yola çıkarak yazdığım "kınalı hüzün" şiirim Uçan Süpürge tarafından film galasında kullanılacak ve çocuk gelinler projesine ses olacak . Edebiyat Defteri olarak bu projede yer almış olacağız. Sevincinizi anlıyorum zira yaşıyorum aynı sevinci...Edebiyat defterine teşekkürler...
mor tarafından 10/19/2008 12:54:43 AM zamanında düzenlenmiştir.