- 668 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
SAVAŞCI ..!
_____ Yağmurlu bir güne uyansakta güneş bulutların arasından varlığını hissettiriyor...
İşte sevgi de öyle ...
Duygusal bağınızın kuvvetli olduğu ınsanlarla aranıza hiç bir mesafe ve kimse giremez .
Yeterki zihniniz devreye girip ara bozuculuk yapmasın..!!
AKIL UKALADIR Çok konuşur çok üretir
Kalp sessizdir naiftir
insanoğlunu her savaşa kolayca süren zihnidir..!
Aklın askerleri öyle çoktur ķi durmaksızın çoğalır
Kalbiniz yenilirse eğer Sevgi _ Aşk kaybetmiş demektir.
Kolay değildir bir yüreğin SEVGİyi taşıması savunmasızdır yürek başının üzerinde pembe bulutlarla gezinir seven bir kalp..!
en küçük bir çatışmada zihin onu yaralayabilir
iste bu yüzden bazen aptala yatmak gerekir..Aklı bozguna uğratmak için..!
Sırf yüreğiniz rahat nefes alsın diye..!
Akıl ve yürek çetin savaşlar verecektir hayat boyu
Akıl kurnazları mutsuz
kalpinin sesini dinleyenler Mutludur
haa
hüzün mü hayatın olmazsa olmazı..
güzel bir gün ve egosu yüksek olmayan insanlar çıksın karşınıza
Egosu yüksek olanlar da kalp çoktan kaybetmiştir savaşı ...!
dilerim ki sizin savaşınızın galibi kalbiniz olsun
Kalp gözüyle bakın
Mutlu kalın
Canan EREN
27Haziran 2018 / Balıkesir
YORUMLAR
Doğrudur...
Akıl, irdeleyicidir... Şüphecidir...
Hele haklılığı birilerince doğrulanıp pohpohlanırsa... Varmayın üstüne!
Kalp/gönül öyle mi?
O, akışkandır...Sessiz, zarif ve sevgiyle yaklaşır...
Özellikle ikisini.. Kalp ile aklı karşı karşıya getirmemelidir...
Aklın ardına uyunca, çatışma kaçınılmaz olur..
Tebrikler Canan Hanım.
Akılı tamamen çevrim dışı yapmamak gerek benim şahsi fikrime göre, çünkü kalp sevgi sarhoşluğunda bazı şeyleri göremiyor ya da fark edemiyor. Aslında beyin ve kalp birbirine bağlı her ikisi arasında ortak bir noktada buluşmak bana artık daha iyi geliyor. Buna sütten ağzı yananın yoğurdu üfleyerek yemesi de diyebiliriz.
Aptala yatmak ise hiç hoş olmayan daha büyük sorunlar doğuruyor genellikle, anlık çözüm olabiliyor sadece ama an geçince daha kötü oluyor.
Ne tamamen akıl ne tamamen kalp...Ortak diyorum ben
ve sevgilerimi yolluyorum o güzel kalbine
Güzelliklerle ol dilerim ki
Canan EREN
Elbette aptala yatmak hoş değil
lakin karşı taraf için uygulanan bir sınavdır aptala yatmak aynı zamanda .. Ve işte bu sınavdan geçer sessiz sedasız her insan ve dökülür farkında olmadan gerçek yüzler ..
o güzel yüreğinle iyi ki varsın iyi ki çok teşekkür ediyorum gören gönül gözüne değer katan yürek sesine
aldım sevgilerini koydum yüreğimin üstüne .. Çoğaldık
Sevgimle
sevgide aklı değil kalbi dinlemek lazım,sizde bu konuyu çok güzel Dile getirmişsiniz,hemde kısa,öz bir şekilde,kutluyorum Üstadem,Dua ve selamlarımla.