- 767 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BABALARIN GÜNÜ
Evet bugün günlerden 17.haziran yani Babalar günü neye göre kime göre pek bilinmese de herkesin kendince açıklayacağı bir şeyleri muhakkak vardır.
Ama her şeye rağmen fenada değil yani en azından hatırlanılması açısından unutulmuşluğun vermiş olduğu o duygudan bir süreliğine arınmış olunması açısından güzel bir çok yanları da bu vesile ile yaşanılmaktadır.
Şimdi gelelim konunun esas boyutuna şöyle bir sanal alemi dolaştım aman yarabbi neler var neler herkeste bir baba hayranlığı yine herkeste bir baba özlemi resimler paylaşılır altına güzel sözlerden oluşan birde yazılar konulup paylaşılır...sonramı sonrası işlem başlayıp bittikten sonra o duygu sona ermiştir yapılan bir çok iltifatlar gerçekle alakası olmayan boyuttadır bu benim kişisel gözlemlerim ve araştırmalarım neticesinde ortaya çıkmıştır...tabi ben burada bunlar babalarını sevmiyor demiyorum dikkat edin lütfen zamanında yapılamayanların eksik kalan yanların telafisi niteliğinde adeta kendini avutmak gibi bir şey olsa gerek anımsaması anlamında elbette güzel çünkü varken hiç akıllarına gelmiyorlardı bir çok kişi yaşarken olan kızgınlıklarını hala anlamış daha değiller çünkü konuşulmamış meramı sorulmamış sebep sonuç ilişkisi anlamında.
Babalar elbette değerlidir ama yaşarken bilinmeli babaların kıymeti ve bunda sakın geç kalmayın derim çünkü zamanı geri döndürme imkansız olduğundan iyi kullanmanın kaçınılmaz bir gerçek olduğunu ne olur unutmayın ve geç kalmayın...kim olursa olsun babanız babadır belli cürümlere iştirak etmediyse ondan asla vazgeçmeyin hayatı anlamlı kılmak istiyorsanız yarınlarınız da aynı sıkıntılara maruz kalmak istemiyorsanız gerçek anlamda kıymetli olduklarını hissettirin onlara mesela gözlerine bakın fırsat varken sarılın her fırsatta sıkı sıkı sorular sorun konuşması için buna benzer şeylerle mutlu edin ki mutlu olup anılara sahip ola bilesiniz
Anadolu da bir tabir var "kör ölür badem gözlü olur" ne olur bunu yapmayın varken hak ettiği kıymeti vermek gerektiğini önemseyin ve lütfen yapın..resimler paylaşarak altına yazılan yazıları ebediyete intikal etmiş BABALAR görmüyor bilmiyor öyleyse yaşarken kıymet verdiysen ne ala vermediysen istediğin kadar çabala boşuna çaba boşu boşuna dua etki af edilmiş olasın.
Şimdi bir çok arkadaşım okuyup eleştirecek okumadan eleştirecek ama rica ediyorum anlatmak istediğim noktadan bakarak değerlendirin lütfen.
oysa ben burada kimseyi yargılamak yada ayıplamak adına bir şey söylemiyorum bu haksızlık olur yaşadığım tanık olduğum olaylardan yola çıkarak yazmak gereği hissettiğim için yazmaya gayret ettim..
Yazını içindeki tarzda paylaşım yapan arkadaşları tenzih ederek şunu açıklamak isterim burada hiç babasını görmeyenler var bahsi edilen şeklin dışında olan var ve benzerlik arz eden durumlara haiz olanlar var.
Bir güne sığdırılamayacak günlerden biride babalar günüdür ve babalara yaşarken hak ettikleri değeri verelim onların yerleri sokaklar,kimsesizler yurtları,yaşlılar yurdu gibi yerler değildir.
Baba dağ gibidir ona sırtını dayadıkça kendini daha güçlü hissedersin.
Baba çınar ağacı gibidir gölgesinde oturanların duası kadar hep yanındadır.
Baba özveridir.
Evlatlara duyurulur.
Ebediyete göçmüş olan babalara rahmet diliyorum
Hayatta olanlara sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum yaşarken kıymeti bilinenlerden olun inşallah....selam ve saygıyla...M.D.
YORUMLAR
Merhaba. Benim babam 46 yaşında vefat etti ve onu üzecek kötü hiçbirşey yapmamış olduğumu biliyorum. Belki yazdıklarımı görmeyecek ama ben ona olan özlemimi bu şekilde paylaşmak istedim. Selâm ve saygılarımı yolluyorum.
BABAMMM 💖
Resmine bakınca dolar gözlerim
Çınar Ağacımdın, bitmeyen sızım
Mazi hatırımda seni özlerim
Doyamadım sana benim ilk aşkım.
Yeşildi gözlerin güzel gülerdin
Ömrüme neşeydi kızım deyişin
Gururum, Babamdın, başka severdin
Doyamadım sana benim ilk aşkım.
Erkenden giderek yaslara boğdun
Kalbime bitimsiz acılar koydun
Dayanağım, gücüm, artık sen yoksun
Doyamadım sana benim ilk aşkım.
Allah'ın rahmeti üstüne olsun
Mekânın Cennetin bahçesi olsun
Melekler, ışıklar yoldaşın olsun
Doyamadım sana benim ilk aşkım.
Aylin Akgün
Mehmet DEMİR
Benimde yazının içeriğinde anlatmak istediğim aslında çok netti ve bu sanırım yanlış anlaşıldı...
bunda dolayı mesajlarda aldım yeniden açıklamalar yaparak esas nedeni anlattım.
Yazının temellinde anlatmak istediğim gerçek şuydu kıymet bilmek için baba veya anne ya da bir yakınınızın bir büyügünüzü kaybetmeye gerek yok onlar yaşarken kıymetleri bilinsin istediğimden yazdım..
ve tanık olduğum olayları bildiğim için yazdım...
yorumla katkınıza ve güzel şiirinizi paylaştığınız için teşekkür ederim selam ve saygıyla.
Ebediyete intikal eden babalarımıza Allah'tan rahmet diliyorum.
Duyarlı yürek sesinizi tebrik ediyorum değerli Mehmet Bey.
Saygılarımla değerli dost.
Mehmet DEMİR
gönlünüze sağlık
selam ve saygıyla.