- 2148 Okunma
- 15 Yorum
- 9 Beğeni
Ölüme Tez Kalkan Trenler
Alperen’in ölümünden sonra kendi etrafında dönen alamette bu kez farklı ve yabancı açıyorum gözlerimi.
Herkes yaşamdan pay alıp doğum günleri kutlarken, geriye tüm hevesinde olan çocukluğunu, okumanın sevincini , dışarda akranlarıyla doya doya yaşamanın, gezip tozmanın, ilk aşklarıyla serapta buluşmanın, çakı gibi asker olmanın, büyümenin hazını alamayanların mirasını kimler paylaşır acaba?
Ölüme tez kalkan trenler nereye gider?
Anıları da peşine sürükler mi?
Varken yok olan, kaybıyla yarım kalan hikâyesinde yer almak burukluğu içimi yakıp kavururken pişmanlıklarım, keşkelerimin göğüs tahtama çivi çakıyor, acıdan göz çukurlarım sımsıcak yanardağ misali yanarken kahroluyorum.
Alperen’e bir halası olarak dokunamadığımı, koklayamadığı, sarıp kucaklayamadığımı, onunla zaman geçiremediğimi düşünüyor, kendimi hırsız, kalpsiz, düşüncesiz, bencil ve adil olmadığıma dair her bir şeyle yargılarken kızıyor, boğazım düğümleniyor, aramıza giren uzaklıklara darılıyor bu kez dorukları buz tutan dağ misali üşüyorum.
Meğer en büyük sınavmış insanın sevdikleriyle sınanması. Meğer bugünlerde iki ayrı kapıların ardından koşturduğum sınavlarımdan da zormuş sınanmak. Meğer boşu boşuna yormuşum kendimi.
Meğer hayat mektebi beni hep öğrenci görmek istemiş de sıra tutmanın, masa bulmanın, sandalyenin derdine düşmüş, unutmuşum canparemi...
Gönlüm bir mezarlığa dönüşürken, ruhumun pencere kenarında dünyaya bakmak bir kez daha fani olduğumu düşünmek, gelip geçici zaman ile hayata devam etmek ne zor.
Ölüm bir lütufsa, ayak bastığı Berzah âleminde yol bekleyen babaanne-dedeye ilk misafir ve de Kadir gecesinde onlarla koyun koyuna yatmak, toprakla kundaklanmak 20 yaşında toruna nasipmiş.
Alperen’den geriye kalan sevdiklerimden güç alıp, bünyemi sarsan isyandan kaçıp şah damarımdan da yakın olana Rahman’a sığınıyor, hafifliyorum.
Sabır tesbihinde sözcüklerim asli hedefine, olması gereken hâle, istikamete yollanmasına tanık olurken omuzlarımdakiler not alıyor !
’ kâlû innâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn’
( Biz muhakkak ki Allah içiniz (O’na ulaşmak ve teslim olmak için yaratıldık) ve muhakkak O’na döneceğiz (ulaşacağız).” derler.)
Selametle yavrum, güle güle Alperen’im.
Allah’ın rahmeti üzerinde daim, mekanın cennet, yoldaşın cennet ehli olsun inşallah.
İlk defa bir bayramı senden ayrı geçirecek sevdiklerin, geriye kalanlar adına...
Halan
.......
YORUMLAR
Sözün bittiği uzun cümlelerin tükendiği en zor durum...
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Rabbim sevenlerine, sizlere ve en çokta anacığına sabır versin
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Engin yürekli güzel kardeşim.
Selam sevgi ve dua ile.
Rabbim rahmet eylesin,merhameti ile muamelede bulunsun,geride bıraktıklarına sabrı cemil versin.mekanı cennet olur inşaallah
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Ahmet Bey.
Selam saygı ve dua ile.
Başın sağolsun Nezahat ablam
Zordur bilirim aileden genç birinin yaşama göz yumması...
Üzüldüm...
Allah sizlere ve anne babasına tüm yakınlarına sabır versin..
Sensiz geçen ilk bayram demissin:(
Bende rahmetli dedem vefat ettiginde ilk bayramda bu acıyı yaşamıştım..
Bayram sabahı camiden eve ilk giren rahmetli dedemin yerine bu sefer ilk giren hâlâm ve eniştem olmuştu..
İşte öldüğüne bir türlü inanamadığım dedemin öldüğüne inanmıştım..
Acını verdiği hissi anlatabiliyorum..
Allah sabır versin..
Mekkânı cennet olsun inşallah..
Sevgimle
Nezahat Yıldız Kaya
En çok da kardeşlerine anne babasına koydu gidişi ama bizleri, beni de bir çok yönden çok sarstı Ayşe kardeşim. Her gidiş ardında depremler bırakıyor neylersin, sana da sabır diliyorum.
Allah razı olsun.
Selam sevgi ve dua ile.
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Elif Hanım.
Selam sevgi ve dua ile.
Vade dolunca ne gelir elden...
Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun. Ecir sabır diliyorum.
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Salih Bey
Selam saygı dua ile.
Başınız sağ olsun Nezahat Hanım.
Acınızı paylaşıyorum.
Mekanı cennet olsun yavrumuzun.
Sevgilerimle...
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Yıldız Hanım.
Selam sevgi ve dua ile.
‘Her ölüm erkendir.’ derler. Derler de bunu diyenler bilmezler kalanların acılarını, kor düşmüş yürekte kopan fırtınaları..
Genç yeğene Rabbim’den rahmet diliyorum, mekânı cennet olsun. Siz ailesine, tüm sevenlerine Allah (cc) sabırlar versin. Başınız sağ olsun...
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun Hüseyin Bey.
Selam saygı ve dua ile.
Başınız sağolsun...
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah. Kaçınılmaz tek gerçek olan ölümü yakınlarımıza kondurabilmek çok zor özellikle de ecel genç bir yaşta gelmişse. Takdir-i ilahi.
Allah ailesine, siz yakınlarına sabırlar versin.
Sevgilerimle
Nezahat Yıldız Kaya
Allah razı olsun diyor selam sevgi ve dua ile selamlıyorum.
Alperen 'in ebediyete intikalinin sebebi nedir anlayamadım. Şu varki, bize uzak olan ölüm hep yanıbaşımızda. Hep erteleriz bazı şeyleri ki dönüşü olmayan yolcular böyle hüzünlü hikayeler bırakır arkalarında. Hele ki genç yaşta gidenlerin acısı kat be kat büyük
Allah sabır versin
Mekanı cennet olsun kardeşimizin
Nezahat Yıldız Kaya
Yeğenim geçtiğimiz hafta perşembe günü bağırsak düğümlenmesi ve kalp krizine bağlı olarak vefat etti sevgili Hazal.
Allah razı olsun.
Sevgi selam ve dua ile.