- 1197 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ / Genç kızdan yaşlı adama 20.03.2017 7.Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Genç kızdan yaşlı adama 20.03.2017
7.Mektup
DÜNYA’DAN OKTANUS’A
Bu aralar hep seni düşünüyorum. Yazamadım, beni bağışla. Ama seni düşünmeden bir günüm geçmedi ve seni çok özledim. Para biriktirmeye başladın demek. Bende biriktiriyorum. Tamda buna sevinmişken, rahatsızlığını öğrenmek beni üzdü. Ama bunu benden gizlemediğin için sana müteşekkirim. Sana geç kavuştum sayıyorum kendimi. Bu yüzden seninle ilgili her şey benim için çok önemli. Benimle her şeyi konuşabilirsin üzüleceğimi düşünme. Elbet üzüleceğim. Ama ağzından çıkan şeyleri duyabilecek biri olmuş olmam beni mutlu da edecek. Bir hayalimiz var, gerçekleşip gerçekleşmemesi o kadar da mühim değil. Bu hayali güzel kılan, seninle birlikte kurmuş olmamdan kaynaklanıyor. Bir sonraki mektubumda sana bir sürpriz yapmayı planlıyorum. O zamana kadar kendine çok iyi bakmanı istiyorum. Evet, şimdi sıra bana geldi.
Şu sıralar biraz yoğunum. Sen gelirsin belki diyerek, derslerim bile ayak bağı olmasın diye harıl harıl ders çalışıyorum. Bazı zamanlarda arkadaşlarımla birlikteyim. Fotoğrafçılık kulübüne yazıldım. Bahsettim mi hatırlamıyorum bir hayli güzel vakit geçiriyorum. Geçenlerde Ordu-Giresun’a gittik. Bir arada Artvin Borçka’ya. Buralar çok güzel, tabi birkaç aya daha da güzelleşecek. Burada çıkan fotoğrafları senin için çektimlerim. Bir fikrin olsun istedim. Mümkün olduğunca gezilere katılıp, seninle geldiğinde rahat gezelim diye uğraşıyorum. Ve bu bana mutluluk veriyor. Bu arada sana anlatmak istediğim biri var. Biriyle tanıştım kulüpte ve ondan çok hoşlandım. Ama karşılık beklentim yoktu. Zaten yaşı da benden büyük, 7 yaş kadar problem burası değil, sanırım sorumluluk almaktan korkuyorum. Çünkü bir insanı seviyorum diye ne onu ne kendimi bir kalıba sokma hakkını kendimde bulmuyorum. Böyle kendi kendime sevip, kendi kendime ayrılıyorum. Böylelikle kimse üzülmüyor da, şakası bir yana o da benden hoşlanmış. Ama biz arkadaşken daha iyi bir ikili olabiliriz. Biraz oturup konuştuk ve ikimize de daha mantıklı geldi. Hiç olmaması benim için problem değil. Oluyormuş olmasın yeter. Diye düşünüyorum. Ona karşı saygım var, ondan öğrenmek istediklerimde. Ama aramızdaki ilişkinin boyutu bana engel olabilirdi: Bir şeyler yaşayıp bitti dediğimizde bir birimizin yüzüne bakamamaktansa, hiç başlamadan arkadaş kalmayı yeğledik. Açıkçası böyle kendimi daha iyi hissettim. Çünkü ben kafasına göre yaşayan biriyim. Kendimi ve haddimi biliyorum. Bu kimliğimi kazanmak için ailemle bile birçok kez karşı karşıya geldim. Şimdi kazandım varsayarken, birine ya da bir şeye bağlanmak istemiyorum. Bilemiyorum belki zamanı değil. Her neyse işte böyle umarım seni sıkmamışımdır. O vakit bir sonraki mektupta görüşmek dileği ile…
Not 1 Kendine çok dikkat etmelisin. Biliyorsun ki canın yanarsa, benim de yanar. Ne de olsa Okyanus Dünyanın bir parçası..
Not 2 Senden en çok istediğim şey şu: ne olursa olsun, beni haberdar et. Her şeyin başımıza gelebileceğinin farkındayım. Ama seni her şeyden çok sevdiğimin daha çok farkındayım
Not 3 İyi ki hayatımdasın.
Penguen kız Dünya’dan/Yeryüzünün en mavi okyanus’una.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.