- 1762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
29 Ekim Cumhuriyet Balosu Etkinliği
Değerli grup arkadaşlarım,
Bizler, çoğunluğu şair, yazar ve sanatla ilgilenen kişiler olarak Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği adlı bir sivil toplum kuruluşu üyeleriyiz.
Derneğimizin amacı, Türk Edebiyatı’na gönül vermiş kişilere destek olmak, hizmet eden kişileri onurlandırmak amacıyla, hizmet vermektir.
Bu kapsamda olmak üzere, Atatürk ilke ve devrimleri ışığında Cumhuriyeti ve onun değerlerini koruma ve kollama sorumluluğunu yüreğimizde duymaktayız.
Gelecek yıllarda da gelenekselleştirmeyi düşündüğümüz ve bu yıl 29 Ekim 2008 tarihinde 1’cisini düzenlemek istediğimiz Cumhuriyet Balosu adlı etkinliğimizi Beşiktaş Belediyesi Başkanlığının bize sağladığı tekne ile denizde yapmayı planladık. Siz değerli arkadaşlarla, Cumhuriyet coşkusunu birlikte yaşayalım diye, düşündük. Sürpriz konukların katılacağı etkinliğimizde, Belediyenin düzenlediği ses ve ışık gösterilerini de denizden izlemiş olacağız.
Yemekli olacak kutlamamıza, Cumhuriyetin özüne uygun düzgün kıyafetle katılmak zorunludur.
Şiir müzik danslarla süsleyeceğimiz gecemize katılım çok az bir ücret karşılığında olacaktır. Yalnız yemek ve içki bedeli alınacaktır. Yemek konusunda bir kaç firmayla görüşülmekte olup bedeli pazartesi günü açıklanacaktır.
Katılmak isteyen Arkadaşlar Bu listeye adlarını yazsınlar. Telefonla ulaşmak isteyenlerde, verilen telefonlara bildirimde bulunabilirler.
Sevgi ve saygımızla.
Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği Organizasyonunu Ekibi Adına.
Denek Başkanı Mürsel Adıgüzel İrtibat TLF: 05327714792
Danışma Kurulu Başkanı Metin Yaltı “” TLF: 05324149935
CUMHURİYET BALOSU PROĞRAMI
Saati
1- Toplanma saat 16.00 Beşiktaş Motor İskelesinde gerçekleşecek ve Saat 17.00 boğaza hareket türü başlayacaktır.
2-Mürsel Adıgüzel’in açış konuşmasını mütakip,
3-Metin Yaltı’nınsunumuyla, Saygı duruşu ve İstiklal Marşı söylenecektir.
4-Hep birlikte 10’cü yıl Marşı söylenecektir.
5-Etkinlik kapsamında, Saffet Akkaya’nın sunumunda konuşmalar ve şiir dinletisi yapılacaktır.
6-Müzik dinletisi eşliğinde danslar ve oyunlar yapılacaktır.
7-Derneğe kayıtlı şair ve yazarlar kitaplarını imzalacaklardır.
8- Geriye dönüş saat 23.00 gerçekleşecek ve boğazda Ses ve Işık gösterilerini İzlenecektir.
Anadolu yakasından katılanlar Üsküdar İskelesine bırakılacaktır. Son nokta Beşiktaş iskelesi olacaktır.
Katılımcılar Listesi:
1-Mürsel Adıgüzel
2-Metin Yaltı
3-Efdal Turan
4-Aylin Ovat
5-Şehife İşçi
6-Saffet Akkaya
7-Muntaz Adıgüzel
8-Necmettin Başyurt
9-Ali Aydın
10-Fatma Aras zmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.