tüy
yaptığınız şeyin aynısını sizden evvel başkaları da yapıyor
ama siz yaptığınızda batıyorsa şayet
manevi bir iğneye sahipsiniz
ya da nev i şahsına münhasır bir şeytan tüyü
YORUMLAR
Fi " ...kırmızı şeytan tüyü... İzlemeni önereceğim bir dizi ki orda çok güzel ifade ediliyor herkesin için de bir kırmızı tüy var da bazısının ki başarılı olmak için ve dikkat çekmek için her şeyi dışında bırakıp taklitçiliğe yöneltiyor...Yapılanı yapmak, örnek almak kötü müdür peki ? yanıtım; Taklitten faydalanıp daha iyisini daha kalitelisini yapabilecek zekaya sahip isek niye kötü olsun ki...
Kötü olanı taklit, bâtılı taklit zararlıdır tabii; ancak iyiyi, doğruyu, güzel olanı taklit etmek ve insanlara faydalı bir amaç için sunmak şahanedir. Bir insan ne yaparsa yapsın; her konuda uzman olamaz. Gerek de yoktur. Çevresinde gördüklerinden yararlanmak ve yapılmış olanı yapmak dışında da bir doğal döngü yok benim bildiğim. Bu Dünya üzerinde denenmemiş ve yapılmamış bir şey de artık mevcut değildir ayrıca. "Fen ve sanat müminin kaybettiği malıdır, nerede bulursa alsın!"buyurulmuştur.Batının tekniğini alalım, sanatını alalım geliştirelim üstüne kendi yaratıcılığımızı koyup tüm Dünya'ya manevi yönden batalım derim hep yanımdakilere; örf ve âdetini taklit etmek yerine . Ama işte orada taklidimizle sıradan kalmamak, Aldığımızı kendi ben'liğimizle kendi kültürümüzle kaynaştırmak zor olan. Meselâ Ramazan süresince var olan Sultanahmet'i yabancılara onlardan aldığımız teknoloji ve sanatla bir iş toplantısında sunmak veya eşarplarımız halılarımızdan örnekler verip onları modern bir sanat algısı içinde hediye etmek. Yabancı dil konuşmak yerine esprisine bile olsa bir kaç kelime Türkçe öğretmek. Kendi kültürümüzü ifade eden restaurantlara götürmek, açmak,,,yılbaşı kutlandığı gibi diğer resmi ve dini bayramları da kutlamak şeytan tüyünü manevi güce dönüştürüp sonsuz takdir ve başarı getirecek olandır. Zaten biz biz değilsek eğer ve öz'ümüzü inkar eden uygulamalarla herkesin hoşuna gidecek olanı yapmaya çalışırsak eğer bir kere dikkat çekeriz ikincisi için ise sıradan olmaz mıyız...Şeytan tüyünü iyi kullanmak lazım ....
Kalıcı olabilmek adına....iğneyi batırıp ölen arı'lardan olmayalım hiç birimiz inşallah! Âmin :))))
İki üç cümle yazıp üstüne bu kadar konuşturulur mu? Konuşturur Fransız...
Tebrikler ince zeka'na
Dostlukla
İpekyildiz tarafından 6/7/2018 2:57:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
fransız
sebep olmak mutluluk verici
sevgiler,selamlar
fransız
iğneler güzeldir
bir de cıss olmasa :)