- 791 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGÜRLÜK ÜZERİNE
ÖZGÜRLÜK ÜZERİNE FİKİR Ve DÜŞÜNCELERİM
Özgür insan olabilmek sorumluluk gerektiren uzun ince bir yoldur. Bu yollarda, engeller, dağlar, taşlar, bayır ve yokuşlar, vardır.
Sabır gerektirir bu yolu gidebilmek, aşabilmek için.
Her saat, her gün yeniden plan yaparsınız… Adeta teyakkuz durumundasınızdır.
Her zaman a, b, c planlarınızın olması zorunludur! Yaşam bunu size mecbur kılar adeta…
Başka türlü özgür olmanız imkânsızdır.
Aksi halde bir parazit gibi yaşarsınız, kuklasınızdır ömrünüz boyunca…
Hayata karşı, çevrenizdeki insanlara karşı, ailenize karşı, eşinize ve çocuklarınıza karşıda da sorumlusunuzdur.
Özgürlük donanım gerektirir. Kolay elde edilemediği gibi çok kolayda vazgeçilmezdir, vazgeçilmezlerin en üstün de yer alır.
Özgür insan aynı zamanda ahlaklı, vicdanlı insandır. Adil ve de hakkaniyetlidir. Kişiliğinden asla ödün vermeyendir.
İlişkilerinde her daim dürüstlüğe önem verir.
Minnet duygusuyla değil erdem duygusuyla davranır.
Sonuç olarak; özgür insanlar çoğunlukla saygındırlar ve de yalnız.
Sevgilerimle
Müslüm BAYRAM
YORUMLAR
MÜSLÜM BAYRAM
Büyük önder Atatürk'ün dediği gibi;
"Özgürlük ve bağımsızlık bizim kaderimizdir."
Kutlarım kardeşim Türkler özgür ve bağımsız olmadan yaşayamazlar..Bunu herkes böyle bilsin...