- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİM SOKAĞIN İZ BIRAKAN İNSANLARI-6/ Çiçekli bahçenin çiçek gibi güzel insanları Taksi şoförü Bülent Bey ve ailesi
BİZİM SOKAĞIN İZ BIRAKAN İNSANLARI-6
Çiçekli bahçenin çiçek gibi güzel insanları
Taksi şoförü Bülent Bey ve ailesi
Bu sefer fazla eskilere dalmadan hemen yanı başımda ki komşumu anlatmaya çalışacağım. Bülent Efendi ile tanışmam biraz enteresan oldu. Hastane dönüşü yolda taksi beklerken oğlum bize yaklaşan bir taksiye el etti.
Taksiyi kullanan şoför hemen yanımızda durdu. Taksiye bindik ve gideceğimiz adresi söyledik. Oğlum yolu şoföre tarif etmeye başladı. Beş, on dakika sonra evimizin önündeydik. Arabadan indik. Arabayı kullanan arkadaş ‘’ Bende burada oturuyorum demez mi?’’ Sordum nerede oturuyorsunuz? Şoför arkadaş, benim bahçenin yan tarafını gösterdi. Yanı başımdaki dairede oturuyordu. Böylece Bülent Beyle tanışmış olduk. Burada bir nokta koymam lazım. Aradan iki seneye yakın bir zaman geçti. Bu süre içinde birbirimizi daha iyi tanıma fırsatı bulduk. Ve ben son yıllarda en iyi arkadaşını tanıma fırsatı bulmuş oldum.
Yalnız Bülent Bey mi? Hanımı, kızı ve oğluyla mükemmel dört dörtlük bir aile ve bana da komşu. Sizle tanıştığım için, çok hoşnudum. İnşallah sizlerde benden bir parça hoşnutsunuzdur. Bir de unutulmaz çay saatleri.
Evet, bugünkü yazımın da sonuna geldik. Bir daha ki yazımda başka bir komşumun misafir odasında buluşmak dileği ile
28.05. 2018/ Pazartesi
T.A.P.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.