- 885 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
notalardaki bitmeyen arayış
mistik ve efsunlu.
doğunun yürek titreten nameleri eskinin kadim çağlarından eşsiz bir kültür armonisini günümüze ulaştırıyor.
müziğin insan ruhunda yarattığı sonsuz helezonların gönül hafızasında dalgalandırdığı his ve koku hatıralarında çocukluğa gidiyor, bir film şeridinde hayatın tüm iyi kötü anılarına selam veriyor dönüyoruz zamana.
kader serüveninde çaldığımız kapıların, araladığımız yazgıların sonsuz alt kümeleri çarpışı veriyor ruh ufkunda.
zamandan mekandan azade bir hilkatin fıtratta zuhuruna temaşa ediyoruz ruh dehlizlerinde. ve evren durağında fizik aleminden sonsuz boyuta bir gemiyle başlıyor ezelden ebede süren yolculuk.
günler kararıyor. zaman daralıyor. bu uçsuz bucaksız zaman bir lahzaya denk geliyor ilahi mizanda.
bilinmezin girdaplarında meçhulde devam eden arayışlar ve merak gelgitlerinde yükselen sorular tek bir gerçeğin izini sürerken bizden yağız atlar, kanatlı buraklar gibi uzaklaşıp gidiyor cevaplar.
boşlukta nameler notalar kokular sesler ve renkler kalıyor sadece. hatıralarda kovalıyoruz gerçeği.
istikbalin heybesinde bulamadığımız hakikati mazinin köhne izbe loş sokaklarının sönük lambalarının yitmiş ziyasında bulmayı umuyoruz.bu sonsuz arayışta sana varmanın şevkiyle yanıp durmakta ruhum.
bu arayış "elestubirabbikum" sorusuyla başlayan kadim bir arayıştır.
o sesin bir kere daha duyulmasına karşın insan ruhunda coşan bir aşkın sonsuz ve tükenmez heyecanı.
aşka sevgiye umuda dair yaşadığım,bildiğim hatırladığım her şeysin sen.
La İlahe İllallah.
notalardaki bitmeyen arayış Yazısına Yorum Yap
"notalardaki bitmeyen arayış" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.