- 779 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Muhatap ve Müttefikimiz Kim ve Hangi Ülke..
TSK, Ülkemiz için var, değil mi?
TSK, silahlı saldırıya uğruyor mu?
TSK’ya saldırı, Ülkemize saldırı değil midir?
Bir ülkeye saldırıldığında; o ülke, kendini savunmak zorunda değil midir?
Devletler Hukuku’na göre kazanılan haklar var mıdır?
Bu haklar kullanıla biliniyor mu?
• Terör örgütü, ulusal topraklarımıza girip saldırı yapıyor mu?
• Terör örgütü, sınırlarımızı koruyan TSK’ya ani baskın ile saldırıyor mu?
• TSK’nın, gereğini yapabilmesi için; siyasal iradeye, ihtiyacı var mıdır?
• Siyasal irade, temsilcisi olacağı ülke için; mecliste yemin etmiş midir?
• Siyasal iradenin, TSK ile el ele olması gerekmez mi?
* * *
Gelelim, malum sair meselelere..
Irak, ABD’nin işgali altında değil midir?
Kuzey Irak sınırı içinde, ABD, üs kurmuş mudur?
PKK terör örgütü; Kuzey Irak’ta, en çok silahlanıp, Türkiye Sınırlarını aşıp, TSK’nın karakollarına saldırı yapıyor mu?
PKK, ABD’nin çatısı altında; silahlanıyor, besleniyor terör estiriyor mu?
ABD, stratejik müttefikimiz midir ve nereye kadar? (Burada bir soluklanalım dilerseniz.. Afganistan ve Irak’ı; yalan gerekçelerle işgal altına alan ABD, ülkemizin stratejik müttefiki oluyor da ne demeye ülkemize ve ülkemizi korumakla görevli TSK’nın karakollarına saldıran PKK terör örgütüne karşı stratejik müttefikimiz olmuyor?
… Ve nerede kaldı Devletler Hukuku?
Her durumda, AKP iktidarı; ülkemiz iç işleri ve dış işleri meselelerinde, siyasal ve ekonomi ve dahi askeri karar için bile ABD’nin güdümü altında değil midir?
… Ve nerede kaldı Siyasal İrade?
* * *
“Laikliğe karşı olduklarını” fırsat buldukça açıklayan AKP iktidarı, Cumhuriyet ilke ve inkılapları için ne yapıyor dersiniz?
Cumhuriyetin ilke ve inkılaplarına bağlı TSK ile AKP iktidarı el ele midir sizce?
Yoksa;
AKP iktidarı, PKK’yı bağrında besleyen ABD ile mi el ele midir?
- “Efendim, bir şey mi duydum? Sanki; içinizden, kendi kendinize:
- “TSK’ya saldırı, AKP’nin ve ABD’nin işine geliyor” diyor, gibisiniz.
* * *
Hadi, geçelim medyaya..
Medyada, TSK karşıtı yazılar var mıdır?
* * *
(Türkiye’de, terör iç sorun değildir!)
* * *
Madem ki; ABD, Dünya Jandarmalığı’na soyundu..
Madem ki; ABD, kendi çıkarları doğrultusunda “Stratejik Müttefik-imiz” sayılıyor..
Madem ki; AKP iktidarındakiler ve PKK yandaşı olduğu ileri sürülen bazı milletvekilleri TBMM çatısı altında: “Vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğüne, bağımsızlığına, ülkeyi koruyacağına, Cumhuriyetin ilke ve inkılâplarına bağlı kalacağına, vs” yemin etti; gereğini yapması lazımdır, değil mi?
Yapıyorlar mı?
* * *
Şimdi sıkı durun, soruyorum:
- “Muhatabımız” kim?
- “Müttefikimiz” kim?
Efendim, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Ülkemi seviyorum. Türk Silahlı Kuvvetlerimize güveniyorum.
Mustafa Kemal ATATÜRK gibi:
- “Ne mutlu Türküm diyene” diyorum.
… Ve ne mutlu ki; TÜRK’üm.
Hürmetlerimle…
14 Ekim 2008 Salı
01:34:33
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU
YORUMLAR
AKP’nin laikliğe nasıl baktığını, her mantıklı ve aklı başında kişinin bildiğine inandığımdan; dikkatleri “Muhatap ve müttefik kim, hangi ülke”ye çekmektir niyetim. Algılama farklılığı yaşanabileceğini tahmin etsem dahi, ona göre yazmam, söz konusu olmamalı zannımca.
Üstelik; Talabani ve Barzani gibileri, Ülkemizin muhatabı ve müttefiki olamazlar, olmamalıdırlar!
Kaile bile almıyorum onları.
Zira; düne kadar Saddam’a destek veren ABD, ne zaman ki; Saddam’ın Kuveyt’i işgal etmeye kalkışması ve ABD’nin oyunlarının farkına vararak kafa tutmasıyla.. ABD, sudan sebeplerle, Afganistan’dan sonra Irak’ı işgal edip; Saddam’ın köküne kibrit suyunu döküverdi.
Sebebi belliydi.. Yıllardır, Irak ve İran Savaşına köstek olan kimdi, hangi ülkeydi?
Şu an; Irak’ta Talabani ve Barzani varsa, kimin ve hangi ülkenin sayesinde var? Ne malum, sonları Saddam gibi olmayacakları?!. Talabani ve Barzani de kendilerinin, Çıplak Kral ABD’nin birer kuklası, şarlatanı, palyaçosu, yalakası olduklarını bilmiyorlar mı sanki?
* * *
Şu an da; en çok rahatsızlık duyduğum husus ve dikkat edilmesi gereken..
Yazılı paylaşımımın içeriğinde, değinmek istediğim ve işaret ettiğim nokta apaçık ortadadır.
Uluslararası politikaya yayılmış ve ciddi tehlike arz eden terör belası bir iç sorun olmaktan çıkmıştır. Devletler Hukukuna göre kazanılmış haklarımız var olmasına rağmen; hala üzerine gitmeyen AKP iktidarının neyi beklediği, ne demeye ABD ile görüştüğü, nelerin hal olduğu ya da olmadığı ve daha neler niceler..
Hazır aklıma gelmişken şunu da belirtmeden geçmiyeyim diğer satırlara: Ilımlı İslam Politikası ya da İslamcı Devlet Modeliyle zıttır Laik Cumhuriyet!..
* * *
Bizim muhatabımız PKK da değildir!
Onlara kucak açan, beslenmelerini sağlayan, silahlanmalarına ve zenginleşmelerine göz yuman kimse, hangi ülkeyse: Odur.
ABD’nin Kuzey Irak’ta üssü var mı? Bizim sınırlarımız dahilinde mi?
Burada muhatap kim olur o zaman?
Onları besleyen, onların çemkirmelerine destek olan, alkış tutan, silahlanmalarına yardım eden, bazı destekler veren mi saldıran mı?
Dilerseniz böyle açıklayayım: Kapı komşumuza misafir geldi ve köpek beslemeye ve yetiştirmeye başladı. Köpek oldukça saldırganlaştı ve tehlike arz etmeye başladı. Gelene, geçene saldırıyor, evinizin bahçesine girip evlatlarınızı ısırdı hatta öldürdü..
Ne yaparsınız? Canavar ruhlu köpeğin katli vacip zaten! Bu ayrı mesele.. Sormak ve işaret etmek istediğim hemen aşağıdaki satırda:
Bu durumda ne yaparsınız? Köpeğin sahibi mi, köpek mi muhatabımız olur?
Evlatlarınız yitmiş!..
Sahibi değil mi? Sahibi, tabii ya. Sahibi..
* * *
Kuzey Irak sınırından vatan topraklarımıza girip de TSK’nın karakollarına saldıran köpeklerin besini, silahı, aklı, yolu, savunması, zenginleşmesi ve daha neleri nicesine göz yuman destek olan kim, hangi ülke sizce?
Bu arada; böyle sınırdan giriş yapıp da Türk Silahlı Kuvvetlerimize bağlı karakollarımıza, baskın düzenlenmesi karşısında Devletler hukukuna gidilmez mi?
Gidilmesi gerekir!
* * *
Soru:
- "AKP Hükümeti ne yapıyor?"
Cevap:
- "Hi-iiç."
Bu "hiç"; hiç hoşa gidilmeyen bir hiçtir!.. Değineceğim yakında bu hiçlere.
Hürmetlerimle..