arkada bıraktıgın şeyleri düşünme
arkada bırakdgın şeylerı düşünme!
şimdiye kadar kazanmış oldukları bundan sonra kazanabilecekleri,vazgeçebiyeceklerıni yılarca koruduklarını,daha yıllarca muhafaz etmek istediklerini...
arkada bırakdıklarını düşünme!
herkesin yaşamak istedigi bir kişisel hayat vardır ve onu yaşayabilmesi için ve arkada bırakdıgı şeylerı düşünmemesı gerekır.Bilmelidir ki o bir cok şeyi istedigi zaman bütün evren ona yardımcı olur herkes yüreginin sesini dinlemeyi ve yüreginin diliyle konuşmasını bilmek zorundadır.
arkada birakdıgın şeylerı düşünme!
buldugun ve arkada bırakdıgın için senı tedırgin eden aşk önünü kesmesin kişisel hayatını gerçekleşmeyi engellemesin.yeter ki buldugun ve arkkada bırakdıgın aşk saf madden yapılmış olsun.üzerinden bin yıl geçmiş bile olsa orda,o biçimde,senin bıraktıgın halde duruyor olcaktır.çürümeden bozulmadan....ve sen, nasılsa günün birinde oraya döneceksin
arkada biraktıgın şeyleri düşünme!
korkularını tedırgınlıklerını,kafa karışıklılklarını.beni seviyorumlaarı,ben onu seviyorumları,onunla yaşaya milirmiyimlerini.....
arkada bırakdıgın şeyleri düşünme!
ihanet senin beklemedıgın bır darbedır ama sen yuregını tanıyacak olursan sana baskın yapmayı hiç bir zaman başaramayacaktır cünkü onun düşüncelerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın hiç kimse kendi yüreginden kaçamaz bu nedenle en iyisi onu söylediklerını dinlemek böylece kendisinden beklemedigin bir darbe indirmiyecektir sana..
arkada bırakdıgın şeyleri düşünme!
kendi yolunu yürü başını dik tut kendini yenilmiş hissetme kişisel hayatını yaşa kahramanı baş oyuncusu sensın bu senın oykun sen sadece yaşa yüreginin sesini dinliyerek,yüreginin diliyle konuşarak yaşa...
YORUMLAR
MERHABA
YAZNIN SONU ÇOK HOŞ VE HERŞEYİ ÖZETLEMİŞSİN..
HERKES YAŞAMIMIN BAŞROLÜNDEDİR..
VE BAŞKA "YAŞAM " YOK...!
BAŞKA "SEN" YOK....
arkada bırakdıgın şeyleri düşünme!
kendi yolunu yürü başını dik tut kendini yenilmiş hissetme kişisel hayatını yaşa kahramanı baş oyuncusu sensın bu senın oykun sen sadece yaşa yüreginin sesini dinliyerek,yüreginin diliyle konuşarak yaşa...
DÜNLE KAVGAYI BIRAK YARINI DA KAYBEDERSİN DİYOR CHURCHİLL...BENCE BU YAZIYA UYGUN..
YAZIM VE KAĞIT KOKUSU TADINDA KAL:)