YORUMLAR
Yaşanan ve unutulamayan an ve zamanlardan
ardakalan yalnızlıkları
Ve dahi ihtimal yaşanacakların tereddütünde
geçen düşünleri
anlamlandırabilmek ve anlamak adına
güzel bir konuydu yalnızlık ...
Sevgiyle.
arıkan
teşekkür ederim...
berkide yalnızlık bir secimdir , ruhumuzu okşayan gercek gibi bir türlü icimizin rahat edemediği korkularımızın bir daha olmaması icin kendimizi sakladığımız en rahat duygu derinliğidir , cünkü insan doğuşu geriği birene muhtaç büyüyor , yaşar iken sevgisi ona yön veriyor , ama yalnızlık öğle böğle değil , kendine alıştırdığı hüzün psikolojisi gibi hep aynı kalıyor , bence en kolay özgürlüktür , yalnız kalmak ve kabul etmek...
sevgiyle
en güzel ilaç mutluluktur...
Güzeldir yalnızlık...karşısında kişinin yine kendisi vardır elinde bir aynayla. Ama bu ayna tamamen şeffaftır ve kendini tamamıyla görebilir insan. Yalnızlık insana kendini öğretir. Sen bu'sun der. En güzel eleştirmendir aynı zamanda,çünkü insan en çok yalnız iken kendisidir. Artık bütün zorlamalardan sıyrılmıştır.
Kendisiyle baş başadır. Hatalarını eleştirirken kendini yerden yere vurabilir ya da kendisini takdir de edebilir bir konuda. Dayanıklılık konusunda çok şey kazandırır. Her şeyle tek başına mücadele etmeyi ve defalarca düşse de yine tek başına ayağa kalkmayı öğretir yalnızlık bir öğretmen edasıyla.
Kısacası kendini bulmayı ve kendini bilemeyi, geliştirmeyi, kendini keşfetmeyi en güzel anlatan şey yalnızlıktır insana.
Yalnız kalmaktan korkan kişiler kendiyle yüzleşmekten korkan insanlardır genelde. Sürüyle yaşamaya alışmış ve sürüden ayrıldığında karaya vuran balık gibi nefes alamayıp boğulacaklarını sananlar.
Güzel yazı için teşekkürler.
arıkan
öğle güzel anlattınki yaşadığım duyguları gördüm , eskiyen yıllarımdaki hallerimi güvenemediğim gercekleri hissetdiğim içsel hisleri gördüm yorumunda... ricaederim...
yalnızlık kabul etmektir kendine söylediğin en doğru zamanlardır,aslında kızarsın kendine ama cekdiğin acılar kendine söyletdiğin ağır cümleler insanı hırpalar artık korkarsın yalnız kalmakdan değilde , yaşadığın tüm ağır üzüntüler bir daha olmasın diğe kapıtırsın yüreğini kimse sana ulasamaz, sadece önemsediğin dostların ailenle ı yahut rahat hisşetdiğin güzel yerde kendini gezdirirsin... bir nevi insan özgür kalınca mutlu olur...
asıl ben teşekkür ederim...