- 951 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ Genç Kızdan Yaşlı adama 4. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Genç Kızdan Yaşlı adama
4. Mektup 14.12.2016/ Trabzon
DÜNYASINDAN PIRIL, PIRIL OKYANUSUNA
Seni unuttum zannetme. Şu sıralar çok yoğun geçiyor buradaki hayatım. Sınavlarım yaklaştı. İster istemez üzerimde bir baskı ve stres hissediyorum. Bu kafamı boşaltmamı ve enerjimi atmamı engelliyor. Sonunda spora kaydoldum. Dersten kalan zamanı orada geçirmeye çalışıyorum. Üstelik okulda bir seminer yaptılar geçenlerde. Beş gün sürdü Türkiye ve Avrupa Birliği ile ilgili. Bazı derslerimi ekip oraya gittim ama buna değdiğini düşünüyorum. Birçok şeyi öğrendim üstüne bir de sertifika aldım. Eee bir yerden başlamak gerekirdi değil mi?
Bir de beni heyecanlandıran bir şey var: Bir proje yapmak istiyorum. Aslında hep istemiştim ama maddi imkânlar kısıtlı olduğu için ister istemez bir köşede hayal olarak kaldılar. Şimdi heyecanlanmamı sağlayan şey ise projeyi Avrupa birliğine yollarsam ve kabul görürse ödenek verecekler. Yani anlayacağın oturup adamakıllı kafa yormam gerek. Benim için de iyi bir deneyim olabilir. Kendime ne katabilirsem kar diyorum. Ah ne planlarım var bir bilsen, içim gidiyor. Peki, ben ne yapıyorum inanır mısın bir nedeni yok ama kendimi çok yorgun hissedip hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Her neyse sen ne yapıyorsun?
Marmelat iyi mi?
Keyiflerin yerinde olması bizim için önemli ve iyi. Sağlığının iyi olasını umuyorum. Kitaplar nasıl gidiyor? Ah bir bilsen diğerlerini alıp hemen okumak istediğimi. Şimdi hava da soğuk. Battaniyeyi çekip papatya ya da ıhlamur da olur, bir fincan eşliğinde kitapla bir olmak vardı…
Hava demişken buralara ufaktan kar yağdı. Orada henüz yoktur zannetmiyorum. Aman sıkı giyin. Pasajda da üşüme, benim çay hakkımı da sen kullan tamam mı? Şimdilik son vermem gerek. Başka temiz sayfalarda görüşmek dileği ile Tebessüm eden çocuk. Kendine iyi bak.
Ek
1. Sağlık durumunu bildir.
2. Dükkândan, kitaplarından bahset.
3.Yeni kitaplar (Yazdıkların) ne alemde, lütfen beni bilgilendir.
4. Kitabı çok beğendim daha iyilerini de yazacaksın eminim.
Tebessüm eden çocuğun dünyası
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.