- 357 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLÜNÜN UCUNDAKİ BEN-KISIM 3 Bölüm-5
NAMLÜNÜN UCUNDAKİ BEN-KISIM 3
Bölüm-5
Köşeyi döndükten sonra ev birden karşımızda belirdi. Ama bu ev benim leo’mun evi olamazdı. Adeta üzerinden tank geçmiş gibi darmadumandı. Heval’’ Leo baban bu harabelikte mi yaşıyordu?. ‘’ Evet yaşayamaz mı? Tam bahçeyi geçip içeri girecekken kızları durdurdum. ‘’ ben içerde biraz yalnız kalmak istiyorum siz beni burada bekleyin. ‘’ Onlar bahçye dönerken bende içeri girdim. Doğru Leo’nun oturduğu koltuğa oturdum. Sanki babam yanı başımda kulağıma bir şeyler fısıldayacakmış gibi beklemeye başladım. Gözyaşlarımı kuruladıktan sonra kızları içeri çağırdım. ‘ Olay yeri her yeri kontrol etti ama biz baştan sona yeniden arayacağız.
_ Büşra boşuna ısrar etme geleli iki saat oluyor bir adım ilerleyemedik. Hiçbir şey yok.
_ Bakmadığımız bir yer kaldı kızlar. Hadi mumları çıkarın. Bodruma iniyoruz.
Dışarı çıkarak evin arka tarafından dolaşıp duvarın dibinde bulunan bir kapağı kaldırdım. Hepimiz içeri girince kapağı yeniden kapattım. İçerisi tıklım, tıklım ıvır zıvır ile doluydu. Hepimiz sandığı aramaya başladık. Leyla’’ ya burada bir haftalık iş var.’’ Heval ‘’ Ne o kız şimdiden şikâyete mi başladın? Büşra’’ Ağzınız değil elleriniz çalışsın. Biraz daha gayret edin.’’ Leyla birden bir çığlık attı’’ buldum ben buldum burada iki tane sandık var üst, üste konmuş’’ Zar zor sandıkları dışarı çıkardık. Tahir Beyin verdiği anahtar ilk sandığı açmadı. Ama ikinci sandıkta anahtar hiç zorlanmadan kilidi açtı. Üçümüzde heyecandan ölüyorduk. Kapağı açmamla hepimizin gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Sandık yarıya kadar bildiğimiz altınla doluydu. Bir de bir evrak gibi bir şey vardı Mühürlü imzalı Osmanlıca yazılmış tapuya benziyordu. Leyla ‘’Altınları anladım da bunu anlamadım.
_ Bunları bugün asayişe götürelim yarın Sedat amirle konuşalım o benim derdi mi halleder. Hadi bakalım geri dönüyoruz kızlar. Yalnızız bodrumu iyice elden geçirmek lazım. _ Sedat amirin tatilde olduğunu biliyorsunuz değil mi?
Leyla ‘’ Murat Baş komiserimden rica
ederiz Sedat amirimle görüşür Heval ‘’Bak bu güzel fikir.’’ Büşra ‘’şimdilik burada işimiz bitti yola koyulabiliriz.’’ Akşam geç vakit Asayiş şubeden içeri girdik. Sandıkları benim masanın yanı başına bıraktıktan sonra, Murat baş komiserin odasına girdik.
Murat Baş komiser’’ Evet kızlar bugün ne yaptınız bakalım.’’ Büşra Baş komise’’ Tahmin ettiğimiz gibi baş komiserim olay yeri sadece odayı ve bahçeyi kontrol etmiş. Biz doğrudan bodrumda araştırma yaptık. Hakikaten Tarık beyin söylediği gibi iki tane sandık bulduk.‘’
Bende ki anahtarla birini açabildik. Zaten diğerini açmak aklımıza bile gelmedi.
Murat Baş komiser_ şimdi benden istediğiniz nedir?
Heval Baş komiser ’’Sedat amir ne zaman geliyor onu bilmek istiyoruz.’’
Murat Baş komiser ‘’ Bende tam olarak bilmiyorum ama kendisiyle görüşür size haber veririm.’’
Pazartesi sabahı Asayiş şubeden içeri girdiğimde herkesin yüzü gülüyordu. Sedat Amir iş başı yapmış yerinde oturuyordu. Yanında da Murat Baş komiser. Benim içeri girdiğimi görünce Murat Baş komiserim İçeri girmemi işaret etti. Ben de yanlarına gittim.
_ Gel bakalım Büşra senin şu sandık işini Sedat Amirime bir de sen anlat.
_ Emredersin efendim. Sizde hoş geldiniz Amirim.
Sandıklardan nasıl haberdar olup, nasıl bulduğumuzu kısaca anlattım Sedat Amir ’’ Benim bu işlerden anlayan bir arkadaşım var onu çağırayım gelsin sandıklardan çıkanları incelesin. Bu işi sen bana bırak kızım’’ ‘’ Şimdi çıkabilirsin.’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.