- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Reflekste dejavu
Beynin durumları arasında belirli süreçlerde yaşanan analiz katmanında bir sürü dış uyacılar vardır.
Bu durumda davranışların ortam hava ve uyarıcılar ile birlikte yaptığı tenasüp ve uyarlama düşüncenin düşünceyle çifleşmesine vesile olur.tam da bu noktada kendi yaşamını bütünleyecek dozda dış uyartılarla
Hemhal bir vaziyette geçmişini geleceğiyle birleştirme bozukluğu meydana gelir.
Ortamın içinde bulunduğu herhangi bir uyartının içinde fiziksel baskının sosyal baskıya yenik düşmesi durumunda meydana gelen bir değişim frekansıdır.
Savaş kliniğinden çıkmış bir sanat gibi düşünüyorum mekanizmik devleti
Doğayla sevişen bir tanrı gibi yalnızlığında buharlaşan tekrar kendini yaratan .
İnsan olağanüstü bir bilimdir kendi içinde
Yaratan boşalan yaratan boşalan
Dunyanın kozmetik yapısında desenlerin dokunan bir halı gibidir insan.
Bir halı işlenişinde kendini bütün olarak yaratmayı öğrebiyopsi
Bir insanda kendini bozulmuş dış dunya etrafında bütünleşmesi bilecek bir durumdadır.
Sarfedilen bir durumda durum olmaktan çıkar.
Kendini yiyip bitiren insan sonsuz kalmış bir casuslar.
Kendinin çarkında dönmeyen bir ateş dolabında yürüyen aşkın içinde kaybolur.
Aşk her ilme vesile olan bir dönüşümdür.
Bir insanın ölmeden önce öldüğü bir mekanda kendi mezarına aşık olması gibi...
Reflekste dejavu ise
Bütün ilimlerin anatomisi ön planda tutan bir sırdır..
Bir insanın allaha olan dostluğu düşmanlığındane anlaşılIR.
Kimse allahın dostu olduğunu açık beyan etmez.
Herkes en haşin halini yaşar kendini saklayıp da.
Yaz
Bir şey yaz dünyanın seyrini değiştiren....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.