TÜRKİYE için gerekeni Bizler Yapacağız...
Gerekeni yine bizler yapacağız...
Ha bu uğurda yine feda edilecek birşeyler, birileri varsa... Onuda yapacağız merak etmesinler.
Amma bir karış toprağı, bir çakıl taşını dahi o soysuzlara bırakmayacak bu ülkenin gerçek evlatları...
Barış sözünü ağzına alan sözüm ona milletin vekilleri, sözde terör örgütüne yardım ve yataklık ediyor... Resmi araçlarında uyuşturucu, silah, mühimmat taşıyor yakalanınca da yargılanamıyor... V.I.P. muamelesi görüyorlar.
*Yine ve yeni bir noktaya dikkat çekmek isterim...
CHP’li bir milletvekili kendi hakkındaki iddaların kanıtlanması için T.C. mahkemelerine başvuruyor ama yargılanamıyor... Neden dokunulmazlığı var? Peki bir insan, bir millet vekili kendi hakkı olan dokunulmazlığını neden kaldıramıyor... İç hukuk yolları tükeniyor, kendi hakkında dava açılabilmesi için AİHM (Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi) ’ne başvuruyor... Bu arada tabi AKP, muhalefet milletvekili olmasına rağmen onu cansever bir tavırla kolluyor, koruyor "Aman yapma etme" diye...
Niye? Neden? Nasıl?
Kendi hakkı olan dokunulmazlığının kaldırılması için başvurmasına rağmen AKP bunu içeride engelliyor, yetmiyor AİHM’ne de temyiz başvurusunda bulunuyor. Ancak AİHM CHP’li milletvekilini haklı buluyor ve duruşma günü veriyor...
CHP’li milletvekilinin çabası kendi hakkında 2 tane soruşturmanın selayete kavuşturulması için. (Çünkü yolsuzluk yapmamış, yüz kızartıcı suçu yok, kaçakçılık yapmamış, adam vurmamış) Adli bir tahkikat için kaldırmak istiyor kendi dokunulmazlığını... Peki AKP nin çabası nedir?
Eğer AİHM bu davayı ele alır ve milletvekilin dokunulmazlığı kaldırırsa (Ki milletvekili kişel tercihde bulnuyor) bu diğer milletvekillerininde dokunulmazlığının kaldırılmasının yolunu açıyor...
AKP’nin derdi ne? Kendi içindeki çürümüşlüğün dışarı dökülmemesi, ki AKP tabanında ki milletvekillerinin çoğunun hakkında yolsuzluk, çıkar amaçlı örgüt oluşturmak, kaçakçılık, ihaleye fesat karıştırmak gibi eylemleri içeren 400’e yakın... Evet yanlış duymadınız 400’e yakın dosya bulunuyor...
Devletimin savcısının eli kolu bağlı, dokunulmazlık zırhı var adamların...
CHP’li vekil muhalefet tarafında, AKP mulahafet tarafına oynuyor...
Oyunları ortaya çıkmasın, bugüne kadar kurdukları düzen işlemeye devam etsin diye...
Bir yanda hakkındaki soruşturma dosyalarının selayete bağlanması için kendi dokunulmazlığını kaldırmak isteyen CHP’li bir milletvekili, diğer tarafta AKP nin telaşlı savunması...
Hemde karşı takımda yer alan bir oyuncu için...
Bunu sokaktaki ilkokul çocuklarına bile anlatsak, iki ucunun bo.lu değnek derler...
Sözün özü budur...
Boş fıçı, çok langırdar...
TBMM sıralarında oturan, yeri geldiğinde birbirlerine giren... Medyada orada burada gösteri yapan, dini ve laikliği elden bırakmayan, muhalefet yapacağım diye işi ağzına gözüne bulaştıran, teröre gözgöre göre destek veren, adam kesen, idam isteyen, devlet kurumlarını talan eden, fesat karıştırılmayan ihale bırakmayan, işsizliği dizin boyununda üstüne çıkarıp gırtlağa getiren, cahil, köhne ve birbirinden haberi olmayan, kara hummaya tutulmuş bir yönetim...
Gerekeni yine bu halk yapacak, geçmişte olduğu gibi!..
Gökay Birkan SUCAKLI ’ Alen
10/10/2008
*Gazete haberlerinden derlenmiştir.
YORUMLAR
Üst (uluslararası) hukuk, ulusal (iç) hukuk ayrışmasının güzel bir örneği olmuş katkınız.
Ulusal hukuk ile ülke meclisinin (kasıtlı) yapmadığını, Üst( uluslararası) hukuka başvurarak doğrulatıyorsunuz. Bir çok örneği var bunun !
Sonra da T.B.M.M'nin duvarında yazan "Egemenlik kayıtsız şartsız ulsunudur." yazısı..
Gülmece ya da ağlatı..
Göktürkmen tarafından 10/12/2008 12:20:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
DTP teröre direkt destek veriyor, DTP li belediye başkanlarıda... MHP idam istiyor, Milliyetçi duygularımız körükleniyor, AKP iktidarının durumu belli Satılmadık yer kalmadı...
CHP muhalefet yapacam derken eline gözüne diline bulaştırıyor... Anlayacağınız burnu pisliğe batmayan kimse yok... Dışarıda geçim derdinde olan gerçek insanlardan başka, güvenliğimizi sağlamaya çalışan askerlerimizden başka...
Lakin biliyoruz ki, balık baştan kokar...
Herkesten önce herkes suçlu sayın basci...
Dikkat ederseniz konu itibariyle CHP li milletvekilin sergilediği örnek davranış aktatılmıştır...
Ki yazı girişinde ve sonunda memleketi kangrenli hala getiren herkese dokundurulmuştur...
Burada kimsenin avukatlığına soyunmuyoruz, kimseninde avukatlığına soyunanı desteklemiyoruz...
Aynı CHP den çankaya belediyesinde olanlar için de örnek davranışlar bekliyoruz:)
Halkın vergilerinden Cumhuriyet gazetesine,Ergenekoncu Mustafa Balbay eliyle niçin 100 milyar lira kaynak aktarmışlar?Üstelik bu parayı da, bir yerlerden gelen rüşvet parasıyla niçin ödemişler?BU rüşvet hangi hizmet karşılığı alınmıştı? Halkın parasının CHP yi cansiperane destekleyecek bir gazeteye aktarılması için Sayın Kart AİHM ye başvuracak mı?
Yamyam belediye meclis üyeleri kimlerdir?Niçin başkan bu yamyam dedikleri üyelere para yetiştirememektedir.BU yamyamlara aktarılan paralar kimin parasıdır?Hangi belgelerle aktarılmıştır?
Deniz feneri hortumunda 16 milyon avrodan bahsediliyor.
CHP den belgesel karşılığı 5 trilyon destek alan Tuncay Özkan için suç duryurunda bulunmayı düşünüyorlar mı?
Arşivde çöpe atılan, gösterime sokmaya korkulan, gösterime sokulamayan fasulyeden belgesel için CHP hangi parasal kaynağı kullanmıştır? 17 milyon dolarlık birikimiyle zamanında TV kanalı kuran Tuncay Özkan için daha önce de acaba başka ödemeler yapılmış mıdır?
BU zihniyetin Türkiye için gerekeni yapabileceğine inanıyor musunuz?
Hortumun bir kısmına gözlerini kapayanlar kasıtlı mı acaba?
Ya da habersiz mi?
Sağcısını, solcusunu, şeriatçısını, çağdaşcısını hepsi halka oynuyor.. hepsi kendi çıkarları doğrultusunda. hiç biri Türkiye'yi düşündüğü için bir şey yapmıyor.. Elimde olsa keşke şuan ki tüm partiler kapansa ve mecliste bir kan dolaşımı yapılsa..
Artık kürsüde ölecek duruma geliyorlar ama hala bırakmıyorlar.. Hem dokunulmazlıkları güzel maaşları var değil mi neden bıraksınlar.. !!
CHP li M.Vekilinin gösterdiği bu örnek davranış tabii ki evlatlarına bile miras kalacak en büyük hazine olacaktır.AKP D.Feneri Almanya ayağında siyasetçilerinin yolsuzluğa bulaşmış olduğu mahkeme kayıtları ile sabit iken bir anda medyayı susturmak olayı kapatmak için yapılmayanı bırakmadı.Ve bu gün çok daha vahim bir konuya imza attı AKP.AB konseyinin Türkiye yolsuzluk raporunun açıklanmasını katiyetle engelledi.Bizler AKP ne yaptı hangi yolsuzluklara kimlerin adı karıştı maaesef öğrenmekten mahrum kalacağız....Sil/süpür operasyonu ile yola devam edecekler durdurmanın asla imkanı yok son 3 senede yolsuzluğu artık tabana bile yaydılar...kaleminize bin sağlık dost harika bir konuyu işlemişsinizz kutluyorum yolumuz açık olsun