- 2405 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YÜZ ANALİZİNE GÖRE SOYUN NE KADAR TÜRK?
İnsanın başına ne gelirse meraktan geliyor. Bende de öyle oldu. Muhtaç olduğum kudretin damarlarımdaki asil kanda mevcut olduğunu sanarak bugüne kadar altmış dört sene mutlu mutlu yaşarken şu soyacağı merakım yüzünden tüm mutluluğum yerle yeksan oldu. Çünkü damarlarımda dolaşan A Rh Pozitif kanın öyle pek de asil bir kan olmama ihtimali hayli yüksek. Eyvah ki eyvah( ! )
Evet, ben de merak edip şu soyacağımı bir kurcalayayım dedim ve pek çoğunu zaten bildiğim bilgilerle karşılaştım. Bazıları hariç
Bildiğim bilgiler şunlardı:
Babam Kamil 1925 Kars- Kağızman doğumlu. Babasının adı Eyüp, Annesinin adı Binnaz
Annem Fatma 1931 Trabzon- Sürmene doğumlu. Babasının adı Cafer, Annesinin adı Zühre.
Bunların hepsi rahmetli. Allah Rahmet eylesin.
Dedem Eyüp ( Babamın babası ) 1880 Kağızman doğumlu. Onun babasının adı İsmail, annesinin adı Elif. ( Dedemin doğum tarihini ve büyük büyükannemin adının Elif olduğunu yeni öğrendim ) Dedem de büyük dedem de büyük büyükannem de hayatta değiller.
Diğer dedem Cafer ( Annemin babası ) 1908 yılında Sürmene’de doğmuş. Babasının adı Ali Osman, Annesinin adı Zelife imiş. ( Hiç biri hayatta değiller )
Anneannem Zühre hakkında bir bilgi yok ama babannem Binnaz’a gelince dananın kuyruğu koptu.
Babaannem Binnaz, bu soyağacı kayıtlarına göre 1889 yılında Kağızman’da doğmuş. Yine kayıtlara göre dul ve hayatta. Yani şu anda 129 yaşında her ne kadar ne ben, ne rahmetli babam ve amcalarım ne de amca ve hala çocuklarım onun yüzünü dahi görmemiş olsalar da... Ama dananın kuyruğunun koptuğu nokta burası değil. Çünkü o hayatta olsa da olmasa da ( ki hayatta olmadığını hepimiz biliyoruz. ) benim büyükannem. Dananın kuyruğunun koptuğu nokta bu büyükannem sebebiyle benim damarlarımdaki kanın katışık bir kan olmasıyla ilgili.
Efendim, benim büyükannem Binnaz’ın babasının adı Abdullah imiş, buraya kadar sıkıntı yok. Ama annesinin adına gelince sıkıntı başlıyor. Zira annesinin adı PERO
Şimdi bu durumda ortada üç ihtimal var:
1- Soyadımız ’’ BİBER’’ i ’’ BUBER ’’ olarak kayıtlara geçiren nüfus memurları ’’ PERİ’’ Adını ’’PERO’’ olarak yazmış olabilirler.
2- Her ne kadar Kürtçe kadın isimlerinde göremesem de Pero adı Kürtçe bir kadın adı olabilir.
3- Yine Nüfus memurlarının bir hatası olarak Ermenicede ’’Kahraman ’’ anlamına gelen ’’Hero ’’ ( Ki İngilizce dahil pek çok dilde ’’Hero’’ ’’ Kahraman ’’ demektir.) ’’Pero’’ olarak yazılmış olabilir.( Ermenice kadın isimlerinde de Pero diye bir isme rastlamadım.) Yani Büyükannemin annesi bir Ermeni olabilir. Bu durumda da benim saf ve halis muhlis Türk kanı zannettiğim kanıma büyükannemin annesi vasıtasıyla Ermeni kanı karışmış olabilir. Ben intihar etmeyeyim de kim etsin (!)
Şimdi eminim bazı şebekler ’’Biz zaten biliyorduk senin kanının bozuk olduğunu’’ Diyeceklerdir. Sadece güler geçerim. Muhatap olup cevap bile vermem bu dangozlara.
Bu yazıyı niçin mi yazdım?
Face bookta ’’ Yüz analizine göre soyun ne kadar Türk’’ Diye bir uygulama var. Aklının başında olduğunu sandığım pek çok arkadaşım bu uygulamayı tıklamış. Özellikle de sonucu ’’ %100 Türksün. Yedi Ceddin Türk ’’ çıkanlar ’’ Ya Rabbi Şükür ’’ Diye yorum yazmışlar.
Evet, sonuç ’’% 50 Türksün, Maalesef Yedi değil ancak 3,5 ceddin Türk’’ Diye bir sonuç çıksaydı sanırım bu arkadaşlar, Yüce Yaratıcıya ’’ Ulan beni ne diye yarım yamalak Türk olarak yarattın. Senin gibi Allah olmaz olsun.’’ Diye sitem, hatta küfredecekler hâşa sümme hâşa...
Daha ne diyeyim bilmiyorum. ’’Allah bu millete akıl fikir versin.’’ Diyeceğim ama Ermeni asıllı Mimar Sinan’ın kafatasını ’’Türk kafatası standartlarına uymuyor’’ diye ortadan kaldıran,o koca Mimar Sinan’ı kabrinde kafasısız olarak yatıran bir zihniyete Yüce Rabbim akıl, fikir, vicdan ve feraset verir mi işte bundan emin değilim.
Yukarıdaki resme gelince: Ben de bu uygulamaya bir gireyim dedim. Tıkladım. Benim soyum %94 oranında Türkmüş. Yani büyükannem damarlarıma ancak %6 oranında Türk olmayan bir kan karıştırmış (!). Bi rahatladım bi rahatladım sormayın. Ama sonrası bir felaket. Profil resmine bu deve kuşunun resmini koyup bir de öyle denedim. Deve kuşu %100 Türk çıkmasın mı?
Yok yok ben gidip acilen intihar edeyim en iyisi. Deve kuşunun bile %100 oranında Türk olduğu bu dünyada %94 Türklük oranıyla yaşayamam (!)
Aaaah ahhh. Bizim insanımız böyle boş ve saçmasapan işlerle uğracağına Peygamberimizin Veda Hutbesini bir kez okusa orada şu seslenişi görecektir mutlaka:
“Ey İnsanlar!.. Rabbiniz birdir, babanız da birdir. Hepiniz Âdem’in çocuklarısınız. Âdem ise topraktandır. Arabın Arap olmayana, Arap olmayanın da Arap üzerine üstünlüğü olmadığı gibi, kırmızı tenlinin siyah üzerine, siyahın da kırmızı tenli üzerine bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takvadadır. ’’
Tekrar ’’Allah akıl fikir versin bu millete’’ diyerek noktalıyorum.
YORUMLAR
Ne yazık ki size iyi haberlerim yok Sami Bey. Pero kelimesi Grekçedeki Petros (Kaya, taş) isminin bir türevi. Epey kullananı var: Sırplar, Hırvatlar, Portekizliler, vs. Dahası Pero bir erkek adı. Size kolay gelsin diyorum. Saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
O qué
Canınız sağ olsun Sami Hocam :))
Selamlar.
Değerli hocam, söz konusu uygulamanın, gittikçe hızlanan bir 'mikser'in yol açtığı karmaşanın/kaosun muhtemel problemlerine çözüm getirme imkanı olarak düşünülmesi de mümkün...
En başta tıbbi (genetik), sonra sosyolojik, sosyo-psikolojik, hukuki problemlere...
Bunda en önemli rolü vatandaşlık numarası oynayacak...
Mesela, ailesinden yıllar önce uzaklaşan biri, ailesine ne olduğu, bireylerinin nerelerde olduğu gibi sorulara bu yolla cevap arayabilecek...
Ne bileyim, bir başkası, çocuk sahibi olmayı istediği kişi ile soybağı bulunup, bulunmadığını veya tercih etmediği bir soydan olup, olmadığını öğrenebilecek...
Türklük meselesine gelince...
Diriliş-Ertuğrul dizisini izleyenler anlamıştır ki, Türk toplumuna düşmanlık etmekle etmemek ayrımı, bu konuda en net yorumu ve yargıyı kamuoyuna sunmuştur...
[Şimdi de kalkıp, fiziksel ve soyağacı özelliklerimi yazıp, facebook soytarıları gibi basitleşmeyecğim...:)))]
Selam ve saygılarımla.
Abi sizin sürmeneliler benim anne tarafından büyük büyük nenemin kızkardeşi olabilir mi acaba.😁
Hadi bu soy ağacını anladık da yüze göre olan manyaklığa ne demeli.
sami biberoğulları
Deve kuşu bile %100 Türk yahu. ))))) Haa bu arada % 110 Türk olanlar da var. Yani vatandaşdan Türklük fışkırmış resmen. ))))))))