- 1277 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLARIN SESSİZ ÇIĞLIKLARINI { ÖNCE VATAN GAZETESİ - DUYGULARIN ADRESİ – Şiirler } ÖZEL SAYISINDA YAYINLAYARAK DUYURALIM..!
Değerli ÖNCE VATAN Gazetesi Okurlarımız, DUYGULARIN ADRESİ Seçkin Şairlerimiz
8 Mart Dünya Kadınlar Günü yaklaşıyor
Siz hiç kadınlara şiir yazdınız mı ?
Mutlaka yazmışsınızdır
Yazmadınız mı ?
Yani maçosunuz benin kitabımda kadına şiir yazılmaz kardeşim mi diyorsunuz.
Yanılıyorsunuz
Oysa ki biz erkekleri şair yapan kadınlardır.
Şiiri isterseniz sevgilinize, kız arkadaşınıza, eşinize, kızınıza, annenize hatta kayınvalidenize bile yazabilirsiniz.
Ben bir kadınım, nasıl kadın şiiri yazayım ki dediğinizi duyar gibiyim.
Şiir yazmanın erkeği kadını yoktur ki.
Yazarsınız, yazarsınız, hem de öyle bir yazarsınız ki, tüm kadınlığınızı ve şairliğinizi ortaya koyarak.
Nasıl mı ?
İşte şöyle; kadınların toplumda yeri ve önemi, hayatın içinde yaşadıkları sorunları, yaşayamadıklarını, kimselere söyleyemedikleri, mağdurluğu, derin yaraları, binlerce suskun çığlıkları, uygulanan fiziksel ŞİDDETE HAYIR’ı, dile getirebilirsiniz. Erkeklere veryansınız edebilirsiniz, bu toplumda yeriniz olduğunu şiirlerinizle kanıtlayabilirsiniz. İçinizden geldiği gibi içinizi dökerek, satır aralarına gizlemeden yazarak hem de.
Erkek şairlerimiz, sizler de sevdiği kadına şahsına ithafen, akrostiş { adının baş harflerinden şiir } sevginizi, hayranlığınızı , içinizdeki duygularınızı , beğendiğiniz, beğenmediğiniz huylarını, ayrılığınızı, şahsına ithafen, akrostiş { adının baş harflerinden şiir } içinizdeki duygularınızı, sevgi itiraflarınızı, itirazlarınızı çekinmeden yazabilir, kadınınıza ne kadar önem verdiğinizi şiirlerinizle adamlığınızı gösterebilirsiniz.
Hadi elinizi çabuk tutun. Seçkin şairlerimizin arasında yerinizi alın. Kadın ve toplumda yerinizin ne kadar önemli olduğunuzu bir kez de şiirlerinizle haykırın.
İTHAFEN ’’ ŞERH ’’ DÜŞEBİLİRSİNİZ….!!!
Değerli Önce Vatan Gazetesi okurlarımız ve Duyguların Adresi seçkin şairlerimiz
Şiirinizin, şiir başlığını ve şiirin altına da ‘’ ………’na ithafen ‘’ diyerek sevgilinizin, eşinizin adını yada nasıl hitap ediyorsanız rumuzunu şerh düşebilirsiniz.
Örneğin; şiirinizin başlığı ‘’ KADINLAR GÜNÜ, KADINIM..! EMEKÇİYİM, ŞİDDETE HAYIR gibi.
Şiirin altına da ‘’ …….. na ithafen diyerek BİTANESİ, CANTANESİ, GÜLTANESİ, CANOM, YÜREK SIZIM gibi sevgi sözcüklerinizi şerh düşebilirsiniz.
Son katılım; 02 Mart 2018 mesai bitimi 17::00’ a kadar bekliyorum.
Not: Yeterli sayıda şiirler elimize ulaşmadığı takdirde ‘’ Duyguların Adresi { Şiir } Edebiyat Yelpazesi { Yazılar } ve Kısa Kısa Özel Sözler köşelerimiz kaldığı yerden şiir türleri kategorize edilmeden aynı formattan yayımlanmasına devam edilecektir. Ya da o günkü sayıyı erteleme hakkına sahiptir. Yeterli sayıda şiirler ve yazılar elimize ulaştığında ‘’ son gün ‘’ beklenmeyecektir.
ŞİİRLER ve YAZILAR NASIL GÖNDERİLİR?
Öncelikle facebook da Nihat İlikcioğlu ile arkadaş oluyorsunuz. Siz kendi isteğiniz, özgür iradenizle şiirlerinizi, yazılarınızı ve fotoğraflarınızı güvenliğiniz ve güvenliğimiz için kendi şahsınız vermeniz gerekmektedir. Gazetede yazılarınızı ve şiirlerinizi yayınladığım zaman facebook duvarınızda paylaşmak, etiketlemek için arkadaşlık ve takipçisi olma şartımız vardır.
Nihat İlikcioğlu’nun /nihat.ilikcioglu ‘nun facebook ve instagram www.instagram.com/nihat_ilikcioglu/
takipçisi olarak da eserlerinizi gönderebilirsiniz, yine yayınlanacaktır.
Eserlerinizi göndermek isteyen şairlerimize ve yazarlarımıza 3 seçenek sunulmuştur.
1. Önce Vatan Gazetesi Kültür Sanat ve Edebiyat Yönetmeni Nihat İlikcioğlu’nun e. posta: [email protected] ile gönderiyorsunuz.
2. Şiirleriniz için; ÖNCE VATAN GAZETESİ .{ DUYGULARIN ADRESİ – ŞİİR } facebook grubumuzdan /groups/339965732779946/ eserinizi paylaşıyorsunuz.Paylaştığınız şiiri bir kez daha yazışma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu bildiriyorsunuz.
Yazılarınız için; { EDEBİYAT YELPAZESİ } facebook grubumuzdan
/groups/175130133016782/?fref=ts
eserinizi paylaşıyorsunuz.Paylaştığınız yazıyı bir kez daha yazışma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglubildiriyorsunuz
3. FACEBOOK KENDİ DUVARINIZDAN paylaşıyorsunuz. Facebookdan gönderdiğinizi bir kez daha yazışma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu. bildiriyorsunuz hemen facebook sayfanızdan alınarak gazetede yayınlanmak üzere hazırlanıyor.
Not: Şiirlerinizi sosyal medyaların yazışma panelinden göndermeyiniz. Yazışma panelinden gönderilen şiirleriniz ‘’ Kopya – Yapıştır ‘’ metodu uygulanamaz.
ÖNCE VATAN GAZETESİ okumaya
Yüreğinizin adresine giden ‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ yolunu takip etmeye
‘’ EDEBİYAT YELPAZESİ’yle serinlemeye ve okurlarınızı serinletmeye devam ediyorsunuz…..!!!
KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER’inizle A’nı yaşıyorsunuz..
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
e. posta: [email protected]
/nihat.ilikcioglu
www.instagram.com/nihat_ilikcioglu/
www.oncevatan.com.tr/
Tel. 0 532 764 44 48
YORUMLAR
"Öncelikle facebook da Nihat İlikcioğlu ile arkadaş oluyorsunuz..."
demişsiniz hocam da, benim kafa basmyor, tam linkini kopyalabilir misiniz?
Değerli gazeteci nihat beyim. Gazetede yayınlayacağınız eserlerle toplumda kadının yeri ve önemine dair duyarlılık gösterdiğin için bir kez daha kutluyorum seni.
Saygımla.
Arkadaşlar,
Nihat bey Her türlü şiirlerinizi, yazılarınızı, kısa kısa anlık özel sözlerinizi, müzik cd albüm otobiyografilerinizi { özgeçmiş } kitap tanıtımlarınızı, kültür sanat edebiyat etkinlik haber bültenlerinizi ücretsiz yayınlıyor
Nihat İlikcioğlu na ulaşmak isteyenler
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
e. posta: [email protected]
Tel. 0 532 764 44 48