Vakit kaybetmeden kendimi karşıma alıp konuşmam lazım , bu böyle gitmez ...
Seninle aynı yollarda farklı hikayeler yaşadık,senle aynı dilde ağlayamadık hiç...
Ne söylesem eksik ve yetersiz kalacak öyle.Bazı kelimeler vardır ,insanın boğazında düğümlenir.Çok şey söylemek istersin ama susmak en iyisi.
Bir süre sonra yorulduğunu hissedersin.Ama en kötüsü de bunu artık kendinden de saklayamazsın.
İyi ya da kötü olan biten ne varsa kabullenir, ey Dünya kapat ışıklarını, biraz sessizlik lütfen dersin.
Fakat bir şeyi yüreğinde ve aklında bitirmedikçe, gidişler ve kaçışlar da çare değildir.
Karanlığı aydınlığa dönüştüren nice güzellik varken...
Hiç bir şeye sıkı sıkı sarılmayacaksın,çünkü su gibi akıp giden yaşamında bağlılıkların yanlız seni hırpalar...
Her hücrem tutsak Ìçimdeki sessizliği duyuyorum ...Sınırsız...
Hiçbir şey hayalini kurduğumuz gibi olmadı.
Kendini bulamamış bir kimliğin, başkasını okuması zor.
Ezilmiş bir gül hüznü var yüreğimde...
Uğurlamalı kendinden bir şeyleri bazen insan. Öfkesini mesela,kırıklıklarını. Sonra dayamalı sırtını sabrına Ölüm var diyerek sonunda...
Anılardır insanı içten içe ısıtan ve ağlatan.
Ağır ağır acele et..
Ah şu beklentimizle takipte kalan zaman...ki beklemek, en korkunç halidir yaşamanın.
Maziyle yüzleşebilmek , sıkıntıları defedip yarına sağlıklı yürüyebilmenin ön koşulu. Bir kaç kelime,iki yakası bir araya gelmiyor cümlelerimin,söylenmiyor..
Yaptıklarınızı unutacak kadar iyi kalpli değiliz belki de.
Yitik özlemler biriktiriyoruz yüreğimizde kendimize dokunup sevgiliyi düşleyerek ... ve kendimize her dokunuşumuzda biraz daha yaralanmayı göze alarak ...
Bir umut nereye düşerse çicek açar...Her acı gözyaşı olup akmaz ama her sevgi hayat olup gõnüllere akarmış...
Küçük bir kalbe kocaman yürekli insanlar, sevgi yükleyince büyür, hiç-bir yere sığmaz, taşar, şefkatli bir el, tatlı bir söz,gülen bir çift göz olur...
Ya ş a m ; öyle ya da böyle geçiyor işte...Gece her yerde aynı gece değil işte,bir yıldız daima eksik...
Gönül yorgun düştüğünde yürek dilsiz kalır....
sevay
(Bazı sözler size tanıdık gelebilir,sonuçta duygular aynı😊)