Ad*
.İsim olamayı beceremedim. Dingin, kendi durağanlığında giden bir isim. Onun yerine bir edat oldum mesela. Ordan şurdan bir adıl. Kötü, aşağılıyıcı bir sıfat belki. Ama isim olamadım, yapamadım. Tek okuyuşta binbir anlam ifade eden yepyeni bir söz oldum. Ve çok anlamlılık sanıldığı kadar iyi bir özellik değildi.
Çok denedim. Defa kez.Netliği olan bir isim olamadım. Gücenik bir harf oldum mesela. Yanık ot kokusu gibi bir harf. Yedi iklim tek.
Bir isme kestiğim bütün biletlerin yolları anlamsızlığa çıktı.Yine de defa kez yürüdüm o yolları.
Müfredatımda olmayan en bilge kitaptı dün. Öğrenemedim. Menfur bir tekrarın bizzat kendi oldum. Dünü yüklenip sırtımda bir hamal gibi taşımalıydım. Unutkanlara böyle bir ceza verilmeliydi. Sevimsiz bir unutkan oldum. Ben de iyi sıfatlar harici olanların tamamı -engiz idi.
Kendi cüret ve doyumsuzluğundan nefret ederken bir başkasının bunu sevmesini ummadım. Ama kuytulardaki dileğimdi.
Kelimelerim az buçuk dürüstken aklım, bedenim ve kalbim usta bir kazibdi. O ise bir tek kelimelerimden nefret edip gerisiyle sıkı dosttu.
Tüm cephelerinde savaştım o kaziblerle. Ne kanlı ne gözyaşlı savaşlarım oldu. Cinayetti, cinnetti tamamı. Kimse kimseye yenişemedi. Kimse tekrar eskisi gibi de olamadı. Yanılgıları alıp koynumuza inzivaya çekildik sade ve onursuz bir sulh ile.
Kuralları ağır anlaşmalar imzaladık. Mesela dışımdaki her şeyi tartıp kıyaslacaktım fakat içimdeki her şeyi reddedip inkar edecektim.
Kabul ettim.
O qué.
YORUMLAR
Aksine çok anlamlılık iyi bir özelliktir. Zenginlik katar kişiye. Ve anlam yükleyenlerde karşıda olanın farkında olanlardır. Anlam yüklenen ise anlamların nerede kendine dokunacağına bakarak anlamdırır kendini yeni baştan. Anlam yukleyenler ve anlam orneği olanlar bir yerde kesişebilir anlamın manalarında anlamlılıktaki zenginliklerde.😁
Ne didim😂
Canımmm.